ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

رولزرویس گوست تیونینگ منصوری با ترکیب رنگ بسیار جذاب معرفی شد

منصوری یکی از تیونرهایی است که معمولا به سراغ مدل‌های لوکس و سوپراتومبیل‌ها می‌رود. این تیونر معروف برای پروژه جدید خود نسل جدید رولزرویس گوست را انتخاب کرده و با بازنگری در جزئیات بدنه و ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

منصوری یکی از تیونرهایی است که معمولا به سراغ مدل‌های لوکس و سوپراتومبیل‌ها می‌رود. این تیونر معروف برای پروژه جدید خود نسل جدید رولزرویس گوست را انتخاب کرده و با بازنگری در جزئیات بدنه و کابین، آن را به مدلی زیباتر و هیجان‌انگیزتر تبدیل کرده است.

نسل دوم رولزرویس گوست سال گذشته وارد فاز تولید شده و در حالت استاندارد هم به اندازه کافی اتومبیلی جذاب است. اما منصوری اعتقاد دارد با اعمال تغییرات هر چند خفیف ظاهری، بر زیبایی و جذابیت این سدان اشرافی افزود. با نگاهی به تصاویر منتشر شده از این پروژه احتمالا شما هم با منصوری موافقت خواهید کرد!

رولزرویس گوست تیونینگ منصوری

پروژه جدید منصوری با نام Launch Edition شناخته می‌شود. مثل چند پروژه قبلی، منصوری در این مورد نیز بدنه گوست را به رنگ تماما مشکی درآورده؛ اما رنگ طلایی به کار رفته در قسمت‌هایی مثل جلوپنجره، لوگوها، مرکز رینگ‌های 22 اینچی و همچنین لبه اسپویلر فیبرکربنی موجود روی صندوق عقب، جلوه خاصی به این خودرو بخشیده است.

رولزرویس گوست تیونینگ منصوری

در داخل کابین شاهد ترکیب رنگ مشکی براق با نارنجی هستیم و بخش‌های مختلف چون صندلی‌ها، فرمان، داشبورد و پنل درها دارای پوشش‌هایی از این رنگ گرم و جذاب هستند.

در قسمت فنی، بجز استفاده از سیستم اگزوز اسپرت، ظاهرا تغییر خاص دیگری رخ نداده و موتور بدون تغییر باقی مانده است. البته این موتور 6.75 لیتری V12 توئین توربو در حالت استاندارد هم به اندازه کافی قدرتمند بوده و می‌تواند 563 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور تولید کند. با تکیه بر این موتور، رولزرویس گوست 2.5 تنی شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت را در عرض تنها 4.6 ثانیه محقق کرده و قادر است به نهایت سرعت 250 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. این رقم بصورت الکترونیکی محدود شده است.

درباره قیمت پروژه جدید منصوری حرفی به میان نیامده، اما مسلما رقم پرداختی بالاتر از 332,500 دلاری خواهد بود که رولزرویس برای گوست استاندارد از مشتریان طلب می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mahyar ali tabrizi
    Mahyar ali tabrizi | ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

    اینم که فقط چسبیده به مشکی

  • GT
    GT | ۲۳ فروردین ۱۴۰۰

    این داداشمون فامیل آقای منصوری بود کجاست؟🤣🤣🤣🤣

مطالب پیشنهادی