ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پخش زنده دیجیاتو: مراسم معرفی قدرتمندترین گلکسی سامسونگ

سامسونگ امروز در مراسم «گلکسی آنپکد» از قدرتمندترین گلکسی رونمایی خواهد کرد و ما در دیجیاتو آن را بطور زنده پوشش می‌دهیم. کره‌ای‌ها نزدیک به دو هفته پیش از برگزاری این مراسم خبر دادند و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۲۹

سامسونگ امروز در مراسم «گلکسی آنپکد» از قدرتمندترین گلکسی رونمایی خواهد کرد و ما در دیجیاتو آن را بطور زنده پوشش می‌دهیم.

کره‌ای‌ها نزدیک به دو هفته پیش از برگزاری این مراسم خبر دادند و در دعوتنامه مربوط به آن، به قدرتمندترین گلکسی اشاره کردند. سامسونگ اطلاعاتی درباره دستگاه‌های حاضر در این مراسم منتشر نکرده، با این حال انتظار می‌رود با جدیدترین لپ‌تاپ‌های این کمپانی روبه‌رو شویم.

در این مراسم که امروز ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود، احتمالا از سه لپ‌تاپ جدید با مشخصات مختلف رونمایی می‌شود.

گلکسی بوک پرو و بوک پرو ۳۶۰ دو لپ‌تاپی هستند که از پنل OLED بهره می‌برند و به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل مجهز می‌شوند. مدل ۳۶۰ این محصول قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ دارد که استفاده از آن به عنوان تبلت را ممکن می‌کند. این دستگاه همچنین قادر به پشتیبانی از قلم S Pen خواهد بود.

یکی دیگر از محصولات احتمالی این مراسم، گلکسی بوک گو نام دارد که برخلاف برادرانش، نمایشگر LCD خواهد داشت. این لپ‌تاپ که گزارش‌ها از تجهیزش به پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپدراگون 7c خبر می‌دهند، در نسخه استاندارد و LTE از راه می‌رسد. این احتمال وجود دارد که کره‌ای‌ها در این مراسم یک شگفتی داشته باشند و بجای تراشه کوالکام، از چیپ اگزینوس با پردازشگر گرافیکی AMD در این محصول استفاده کنند.

دیجیاتو مراسم امروز را بطور زنده پوشش می‌دهد. از شما دعوت می‌کنیم در پوشش ویدیویی دیجیاتو با «حمید مقدسی» و «کورش چایچی» همراه باشید. برای مشاهده این مراسم کافیست راس ساعت ۱۸:۳۰ به همین مطلب یا آپارات دیجیاتو مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی