ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Smart Canvas
تکنولوژی

گوگل از Smart Canvas رونمایی کرد؛ ایده بزرگ بعدی برای بهبود همکاری آنلاین

گوگل در رویداد I/O که اکنون در حال برگزاری است از Smart Canvas رونمایی کرده که ابزاری هوشمند، تعاملی و یکپارچه برای بهبود همکاری آنلاین محسوب می‌شود. اپلیکیشن‌های بهره‌وری آنلاین گوگل در سال‌های اخیر نحوه ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۲:۲۸

گوگل در رویداد I/O که اکنون در حال برگزاری است از Smart Canvas رونمایی کرده که ابزاری هوشمند، تعاملی و یکپارچه برای بهبود همکاری آنلاین محسوب می‌شود.

اپلیکیشن‌های بهره‌وری آنلاین گوگل در سال‌های اخیر نحوه تعاملات کاری بسیاری از ما را متحول کرده‌اند و دیگر نیازی نیست مثل گذشته یک سند آفیس مایکروسافت را به شکل آفلاین ایجاد کنید. کافی‌ست به سراغ ابزارهای تعاملی آنلاین بروید و یک سند را در همکاری با بقیه کارمندان ایجاد کرده و با هم مشغول ویرایش آن شوید.

در شرایطی که به دنبال پاندمی کرونا بسیاری از کارمندان از منزل به فعالیت مشغول شده‌اند گوگل با Smart Canvas قصد دارد تجربه‌ای را برای کارمندان رقم بزند که گویا در کنار همکار خود در محیط کار مشغول همکاری هستند. Smart Canvas به کارمندان امکان اضافه کردن یک یادداشت قرار ملاقات، نقشه راه پروژه و ایجاد یک میز طوفان مغزی مجازی در گوگل داکز را می‌دهد. کاربران به سادگی می‌توانند با استفاده از کاراکتر @ دیگران را منشن کنند یا لیستی از اهداف پیش رو را تولید کنند یا یک رای گیری را ایجاد نمایند.

گوگل همچنین به بهبودهایی در گوگل میت اشاره کرده و حالا پا را یک قدم فراتر گذاشته و اپلیکیشن‌هایی نظیر درایو و شیتز را هوشمند‌تر و انعطاف‌پذیرتر از قبل کرده است. به عنوان مثال می‌توانید در حین حضور در یک چت روم گوگل یا تماس گوگل میت،‌ مستقیما به کار روی شیتز یا داکز مشغول شوید و اسناد خود را ساده‌تر ویرایش کنید.  میت به کمک یادگیری ماشین می‌تواند به طور خودکار تصویر کاربر را در مرکز کادر قرار دهد و نمای دوربین را روی کاربر زوم کند. علاوه بر این به سیستم حذف نویز پیشرفته و زیر نویس زنده مجهز شده است.

گوگل در این رویداد اشارات خلاصه‌ای به Smart Canvas و قابلیت‌های جدید میت داشته و انتظار می‌رود در آینده اطلاعات بیشتری از این ویژگی‌ها منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی