ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزایش قیمت دوج کوین در پی اعلام خبر پذیرش معاملاتش در پلتفرم کوین‌بیس پرو

صرافی کوین‌بیس بالاخره با جامعه دوج‌کوین همراه می‌شود. این شرکت از امکان تبادل داخلی این رمزارز در سرویس «کوین‌بیس پرو» خبر داده. به‌علاوه، کاربران کوین‌بیس از پنج‌شنبه ۱۳ خرداد می‌توانند دوج‌کوین معامله کنند. صرافی بزرگ ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

صرافی کوین‌بیس بالاخره با جامعه دوج‌کوین همراه می‌شود. این شرکت از امکان تبادل داخلی این رمزارز در سرویس «کوین‌بیس پرو» خبر داده. به‌علاوه، کاربران کوین‌بیس از پنج‌شنبه ۱۳ خرداد می‌توانند دوج‌کوین معامله کنند.

صرافی بزرگ کوین‌بیس از دیروز دسترسی به رمزارز دوج‌کوین را برای کاربران سرویس حرفه‌ای خود ممکن کرده است. دوج‌کوین یکی از رمزارزهای محبوب بازار است که در ابتدا به عنوان یک شوخی شروع به کار کرد، اما در چند وقت اخیر با حمایت افرادی مثل ایلان ماسک رشد خیره‌کننده‌ای داشته است.

دوج‌کوین در حال حاضر در حوالی ۳۹ سنت معامله می‌شود و از ابتدای ۲۰۲۱ تاکنون حدود ۶۰۰۰ درصد رشد کرده است. قیمت این رمزارز مدتی پیش تا ۷۰ سنت بالا رفت، اما به موجب ریزش سنگین بیت‌کوین حدود ۵۰ درصد از ارزش خود را از دست داد.

کوین‌بیس یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های رمزارز در دنیاست و سرویس حرفه‌ای آن، همان طور که از نامش پیداست، طراحی شده تا به معامله‌گران حرفه‌ای خدمت‌رسانی کند. اضافه شدن امکان خرید و معامله دوج‌کوین در این صرافی اتفاق مهمی برای این رمزارز محسوب می‌شود. دوج‌کوین هم‌اکنون در پلتفرم‌هایی مثل رابین‌هود، جمینی و بایننس در دسترس است.

کوین‌بیس در پستی در وبلاگ خود اعلام کرده که بلافاصله امکان مبادله داخلی دوج‌کوین را روی سرویس کوین‌بیس پرو آغاز می‌کند. همچنین، اگر نقدینگی کافی باشد، معامله این رمزارز از پنج‌شنبه در این پلتفرم شروع خواهد شد. البته معامله دوج‌کوین در کوین‌بیس به‌صورت مرحله‌ای در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

این شرکت در پست خود گفته: «اگر دفاتر جدید سفارشات در هر مقطعی با ارزیابی ما از یک بازار سالم و منظم همخوانی نداشته باشد، ممکن است وضعیت دفتر سفارشات را برای مدت طولانی‌تری در یکی از این فازها حفظ یا حتی معاملات را تعلیق کنیم.»

دوج‌کوین هنوز روی وب‌سایت اصلی یا اپلیکیشن موبایل کوین‌بیس در دسترس قرار نگرفته است. این شرکت می‌گوید در صورتی که چنین قابلیتی به وب‌سایت یا اپ آن‌ها اضافه شود، اطلاعیه‌ای جداگانه‌ای در این باره منتشر خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی