ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویندوز ۱۱
تکنولوژی

ویدیویی خاطره انگیز از صدای استارت آپ نسخه‌های مختلف ویندوز [تماشا کنید]

مایکروسافت در ویدیویی ۱۱ دقیقه‌ای، مجموعه‌‌ای از صداهای بالا آمدن (استارت آپ) نسخه‌های مختلف ویندوز را منتشر کرده است. سرعت ویدیوها ۴۰۰۰ درصد کاهش یافته است. ردموندی‌ها با انتشار این ویدیو که آن را نسخه‌ای ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

مایکروسافت در ویدیویی ۱۱ دقیقه‌ای، مجموعه‌‌ای از صداهای بالا آمدن (استارت آپ) نسخه‌های مختلف ویندوز را منتشر کرده است. سرعت ویدیوها ۴۰۰۰ درصد کاهش یافته است.

ردموندی‌ها با انتشار این ویدیو که آن را نسخه‌ای آرامش بخش می‌‌دانند، مجددا یادآور می‌شوند که نسخه جدید ویندوز به زودی معرفی می‌شود. انظتار می‌رود ردموندی‌ها از نسخه جدید ویندوز ۱۱ در تاریخ ۳ تیر رونمایی کند.

مایکروسافت در مورد این ویدیو چنین عنوان می‌کند:

«برای رویداد مایکروسافت در تاریخ ۳ تیر بسیار هیجان‌زده هستید؟ با صداهای استارتاپ ویندوز ۹۵، XP و ۷ که سرعت‌ آن‌‌ها تا ۴۰۰۰ درصد کاهش یافته سفر آهسته‌ای به اعماق خاطرات خود داشته باشد.»

با انتشار ویدیوی جدید، باعث مطرح شدن شایعه‌هایی در مورد صدای استارتاپ ویندوز ۱۱ یا هر عنوان دیگری که می‌توان به نسخه جدید ویندوز داد، شده است. مایکروسافت طی مدت اخیر اشاره‌های مختلفی به نسخه جدید ویندوز داشته و در برخی موارد از آن‌ به عنوان ویندوز ۱۱ یاد کرده است.

یکی از این موارد ساعت برگزاری رویداد جدید مایکروسافت است که گفته می‌شود روز پنجشنبه ۳ تیرماه ساعت ۱۱ صبح به وقت آمریکا و ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت تهران با حضور «ساتیا نادلا» مدیر عامل مایکروسافت و «پانوس پانای» مدیر ارشد محصول مایکروسافت برگزار خواهد شد. به علاوه مدیران مایکروسافت نیز طی چند ماه گذشته به شکل‌های مختلفی به نسل بعدی ویندوز اشاره کرده‌اند و اکنون این ویدیو ۱۱ دقیقه‌ای نیز به ویندوز ۱۱ اشاره دارد.

ویندوز ۱۱

انتظار می‌رود مایکروسافت در نسخه جدید تغییرات قابل توجهی برای رابط کاربری ویندوز ارائه کند. مایکروسافت در حال کار روی چیزی با نام رمز Sun Valley بوده که این شرکت از آن به عنوان «جوان سازی بصری گسترده ویندوز» یاد کرده است. احتمالا تغییرات زیادی وجود خواهد داشت که شامل استور ویندوز خواهد شد، بنابراین تا زمان معرفی آن باید منتظر ماند.

بنابراین برای آشنا شدن با ویندوز ۱۱ یا نسل جدید ویندوز همچنان باید منتظر رویداد مایکروسافت در تاریخ ۳ تیر ماه بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی