ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو K13 نوت و K13 پرو در کنسول گوگل پلی فهرست شدند

لنوو در حال کار روی گوشی‌های موبایل سری «لنوو K13» است. مشخصات گوشی‌های K13 نوت و K13 پرو لنوو در کنسول گوگل پلی و لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده گوگل دیده شده و برخی جزئیات این ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

لنوو در حال کار روی گوشی‌های موبایل سری «لنوو K13» است. مشخصات گوشی‌های K13 نوت و K13 پرو لنوو در کنسول گوگل پلی و لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده گوگل دیده شده و برخی جزئیات این دستگاه‌ها مانند وضوح نمایشگر، چیپست و حافظه رم مشخص شده است.

هر دو گوشی K13 نوت و K13 پرو لنوو از نمایشگر HD+ با بریدگی قطره‌ای شکل مخصوص دوربین سلفی بهره می‌برند و وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۲۰:۹ را ارائه می‌کند.

مدل پرو به پردازنده اسنپدراگون ۶۶۲ و ۶ گیگابایت رم مجهز می‌شود و لنوو K13 نوت از ۴ گیگابایت حافظه رم و پردازنده اسنپدراگون ۴۸۰ ۵G بهره می‌برد. هر دو گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۱ عرضه می‌شود و طبق رندرهای فاش شده می‌توان گفت که طراحی قسمت جلویی آن‌ها یکسان است.

لیست ارائه شده همچنین مشخص می‌کند که گوشی‌های K13 پرو با نام رمز Caprip و مدل K13 نوت با اسم رمز Capri شناخته می‌شود. نام رمز Capri با برخی گوشی‌های موتورولا مانند موتو G10 پاور، موتو G10 و موتو G30 مرتبط بوده و به نظر می‌رسد K13 پرو لنوو نسخه جدیدی از گوشی موتو G30 خواهد بود.

طبق اطلاعات و جزئیاتی که  تاکنون از گوشی K13 نوت لنوو منتشر شده، به نظر می‌رسد این دستگاه نیز نسخه جدیدی از گوشی موتو G20 با پردازنده Unisoc T700 باشد. با این حال اکنون که مشخص شده این گوشی از تراشه ۵G بهره می‌برد، به نظر می‌رسد نسبت به آن گوشی تا حدودی متفاوت خواهد بود.

مشخصات دیگر گوشی‌های K13 لنوو مانند اندازه نمایشگر، ماژول دوربین‌ و ظرفیت باتری آن در حال حاضر مشخص نشده است. با این وجود اگر دستگاه‌ها طی چند روز آینده گواهینامه TENAA یا هر پلتفرم دیگری را دریافت کنند، جزئیات کامل آن‌ها فاش خواهد شد. همچنین اکنون که مشخصات این دستگاه‌ها در کنسول گوگل پلی ظاهر شده‌ است، معرفی آن‌ها نزدیک به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی