ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی‌های سری ردمی K50 احتمالا تا پایان ۲۰۲۱ معرفی می‌شوند

با وجودی که گمان آن می‌رفت گوشی‌های سری ردمی K50 تا سال ۲۰۲۲ رونمایی و به بازار عرضه نشوند، یکی از مدیران ردمی تایید کرده موبایل‌های این سری به زودی از راه می‌رسند. «لو ویبینگ»، ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱ تیر ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

با وجودی که گمان آن می‌رفت گوشی‌های سری ردمی K50 تا سال ۲۰۲۲ رونمایی و به بازار عرضه نشوند، یکی از مدیران ردمی تایید کرده موبایل‌های این سری به زودی از راه می‌رسند.

«لو ویبینگ»، مدیر کل ردمی در شبکه اجتماعی ویبو چین از طرفداران این شرکت درخواست کرده تا ویژگی‌های مورد انتظار خود از گوشی‌های سری ردمی K50 را مطرح کنند.

گوشی‌های هوشمند سری ردمی K40 اوایل سال جاری میلادی معرفی شدند و با رونمایی از آنها این شرکت توانست یکی از ارزان‌قیمت‌ترین گوشی‌های پرچمدار سال را به بازار عرضه کند. اکنون ردمی روی توسعه نسل جدید این سری موبایل‌های پرطرفدار خود کار می‌کند.

به گفته یکی از منابع آگاه بازار،‌ موبایل‌های جدید ردمی با فناوری شارژ سریع‌تر، بهبود کیفیت فیلمبرداری و عکاسی در کنار بهبود کیفیت نمایشگر در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

با توجه به اینکه ردمی K40‌ با فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی برای باتری ۴۵۲۰ میلی آمپرساعتی معرفی شد، بهبود فناوری شارژ سریع می‌تواند گزینه مناسبی برای کاربران باشد. سایر رقبا موبایل‌های خود را با فناوری شارژ ۵۰ یا ۶۵ وات به بازار عرضه می‌کنند و باید دید این شرکت چه تصمیمی برای فناوری شارژ گوشی‌های آینده‌اش خواهد گرفت.

تاکنون خبری به صورت رسمی در مورد زمان معرفی گوشی‌های سری ردمی K50 منتشر نشده است،‌ اما با توجه به پست اخیر مدیر ردمی انتظار می‌رود کاربران بتوانند اواخر سال جاری میلادی دستگاه‌های این سری را در بازار در اختیار داشته باشند و ظاهرا لازم نیست تا سال ۲۰۲۲ منتظر رونمایی بمانند.

گوشی‌های هوشمند سری ردمی K40 در بازار چین عرضه شد‌ه‌اند، البته مدل پایه آن تحت عنوان پوکو F3 در بازارهای اروپا نیز در دسترس کاربران قرار دارند. انتظار می‌رود روال مشابهی برای موبایل‌های سری ردمی K50 ‌نیز در پیش گرفته شود و حداقل یکی از گوشی‌های این سری در خارج از چین به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی