ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

huawei logo
تکنولوژی

اشاره به EMUI 12 در برنامه PC Manager: رابط کاربری جدید هواوی در راه است؟

هواوی چندی قبل سیستم عامل هارمونی ۲ را معرفی کرد تا محصولاتش را به جای اندروید به این سیستم عامل مجهز کند. اما به‌تازگی در یکی از ابزارهای این شرکت اشاره جالب توجهی به EMUI ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۶ تیر ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

هواوی چندی قبل سیستم عامل هارمونی ۲ را معرفی کرد تا محصولاتش را به جای اندروید به این سیستم عامل مجهز کند. اما به‌تازگی در یکی از ابزارهای این شرکت اشاره جالب توجهی به EMUI 12 شده است.

هواوی اخیرا نرم‌افزار PC Manager را که شامل خدمات نرم‌افزاری متنوع این شرکت می‌شود، به‌روز کرده. این نرم‌افزار امکان برقراری ارتباطات بین دستگاهی، دسترسی به سرویس Huawei Share، جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی، بهینه‌سازی سیستم، اپ‌گالری و غیره را فراهم می‌سازد.

در نسخه جدید نرم‌افزار PC Manager پشتیبانی از هارمونی ۲ اضافه شده تا کاربران به‌راحتی بتوانند از چند نمایشگر استفاده کنند. ولی در این نسخه چند یادداشت عجیب هم درباره EMUI 12 ذکر شده، در حالی که هواوی هنوز EMUI 12 را منتشر نکرده است.

در یکی از قسمت‌های این برنامه آمده است: «مطمئن شوید که دستگاه‌تان به هارمونی ۲ (یا بسته به دستگاه، EMUI 12.0) یا نسخه‌های بالاتر آپدیت شده باشد.» ولی اشاره به نسخه جدید رابط کاربری هواوی فقط به همین مورد ختم نمی‌شود و در جای دیگری از این برنامه نوشته شده: «اطمینان یابید که سیستم عامل موبایل شما به EMUI 12 یا نسخه‌های بالاتر آپدیت شده باشد.»

اپلیکیشن PC Manager به‌صورت مداوم در دست توسعه و بهینه‌سازی قرار دارد. بنابراین نمی‌توانیم احتمال بروز خطا از سوی توسعه‌دهندگان را نادیده بگیریم. ولی با توجه به اینکه دو بار به نام EMUI 12 اشاره شده، وزن دادن به احتمال بروز خطا کمی سخت به نظر می‌رسد.

از سوی دیگر ولی نباید فراموش کنیم که هواوی به‌زودی همه دستگاه‌های خود را از EMUI به سیستم عامل هارمونی مهاجرت می‌دهد. به همین خاطر عرضه نسخه جدید EMUI به خودی خود جای سوال دارد.

هواوی در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از هارمونی ۲ رونمایی و اعلام کرد که این سیستم عامل از ماه جاری برای برخی دستگاه‌ها منتشر می‌شود. این شرکت فعلا هارمونی را در نسخه‌های چینی محصولات خود آزمایش می‌کند و مشخص نیست که محصولات جهانی این شرکت چه سرنوشتی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی