ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Might & Magic: Era of Chaos‏؛ جادوی استراتژی

بازی Might & Magic: Era of Chaos قرار است شما را به فرمانروایی جنگ‌زده‌ی Erathia ببرد؛ جایی که ملکه‌اش حالا به کمک شما نیاز دارد تا با احضار کردن قهرمان‌ها، شوالیه‌ها، جادوگران و موجودات جادویی ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

بازی Might & Magic: Era of Chaos قرار است شما را به فرمانروایی جنگ‌زده‌ی Erathia ببرد؛ جایی که ملکه‌اش حالا به کمک شما نیاز دارد تا با احضار کردن قهرمان‌ها، شوالیه‌ها، جادوگران و موجودات جادویی از سراشیبی نابودی نجات پیدا کند. با ادامه‌ی مطلب همراه باشید تا برایتان بگویم چطور می‌توانید در نجات دادن این سرزمین رو به نابودی نقش داشته باشید.

شما باید سپاه خودتان را بسازید تا در مقابل سپاه دشمن قرار بگیرد بنابراین گیم‌پلی بازی به صورت کلی روی پاشنه‌ی استراتژی می‌چرخد اما کشف کردن جهان اطراف و جمع کردن جنگجوها، موجودات جادویی، منابع، گنج‌ها و آیتم‌ها هم جای خود را دارند و داشتن یک سپاه قدرتمند می‌تواند کاملا شرایط را تغییر بدهد.

می‌توان گفت در هر نبرد سه عامل موثر وجود دارد که شامل استراتژی، تنوع هیروها و سیستم مانا است. تنوع هیروها کم نیست و هر چقدر زمان بیشتری در بازی صرف کنید، زودتر هیروها را به دست می‌آورید و می‌توانید استراتژی‌های بیشتری را به کار بگیرید.

گیم‌پلی بازی بازی Might & Magic: Era of Chaos حالت خودکار هم دارد اما در برابر رقبای قدرتمند بهتر است به مهارت‌های خودتان تکیه کنید و در دوئل‌هایی که می‌خواهید سریع پیش برود سراغ حالت خودکار بروید. به جز رقابت‌های PvP که می‌توانید به صورت آنلاین با بازیکنان سراسر دنیا رقابت کنید،‌ این امکان هم وجود دارد که فقط سراغ تمرین یا جمع‌آوری منابع بروید.

حتی بهترین قهرمان‌ها هم قرار نیست همیشه تنها باشند و به همراهی بقیه نیاز دارند. می‌توانید هر از گاهی با دوستانتان سراغ بازی بروید و با همراهی هم به قلعه‌های دشمن حمله کنید و در ایونتا‌های انلاین هم شرکت کنید.

با حضور در ایونت‌های انلاین و چالش های هفتگی مجموع امتیازاتتان در جدولی به نام لیدربرد ثبت می شود. این جدول رنک تمام بازیکنان را در سراسر جهان نشان می‌دهد و اگر رنک خوبی داشته باشید و جزو اولین رتبه‌های جدول باشید، آیتم‌های کمیاب هدیه می‌گیرید.

علاوه بر استراتژی که شما در بازی به کار می‌برید، لول هر کاراکتر هم نقش موثری دارد زیرا هر چه سطح کاراکتر بهتر باشد سپاه شما قدرتمندتر می‌شود. بنابراین باید برای ارتقای کاراکترها هم زمان صرف کنید. ارتقای هر کاراکتر باعث می‌شود علاوه بر لول، مهارت‌های مختلف کاراکتر هم ارتقا پیدا کنند.

طراحی بصری بازی بسیار جذاب است و یوبی‌سافت دنیای فانتزی متنوع و زیبایی را به تصویر کشیده که بازیکنان می‌توانند از گشت و گذار و رقابت در آن لذت ببرند. با اینکه بازی رایگان است امکان پرداخت درون برنامه‌ای هم وجود دارد. پرداخت‌های درون برنامه‌ای این بازی کاملا متعادل هستند و حتی بدون پرداخت پول برای آیتم هم می‌توانید به خوبی در بازی پیشرفت کنید.

با تمام این تفاسیر می‌توان گفت که بازی Might & Magic: Era of Chaos‏ ارزش تجربه کردن را دارد و می‌تواند یکی از جذاب‌ترین تجربیاتی باشد که در دنیای فانتزی نصیبتان می‌شود. برای دانلود بازی می‌توانید از لینک‌های انتهای مطلب استفاده کنید.

Might & Magic: Era of Chaos‏

Might & Magic: Era of Chaos‏

سازنده: Ubisoft قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1500/1200 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی