ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اکسپریا ۵ مارک ۳
تکنولوژی

قیمت و زمان عرضه اکسپریا ۵ مارک ۳ سونی مشخص شد

از زمان معرفی گوشی‌‌های هوشمند پرچمدار «اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی» و «اکسپریا ۵ مارک ۳» با بهره مندی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام حدود دو ماه می‌گذرد و اکنون زمان عرضه و قیمت این ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

از زمان معرفی گوشی‌‌های هوشمند پرچمدار «اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی» و «اکسپریا ۵ مارک ۳» با بهره مندی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام حدود دو ماه می‌گذرد و اکنون زمان عرضه و قیمت این گوشی مشخص شده است.

شعبه اروپایی شرکت سونی اعلام  کرد که گوشی‌های اکسپریا ۱ مارک ۳ و اکسپریا ۵ مارک ۳ به ترتیب با قیمت‌های حدود ۱۵۰۰ و ۱۲۰۰ دلار وارد بازار اروپا می‌شوند. با توجه به اینکه شرکت ژاپنی پیش فروش گوشی اکسپریا ۱ مارک ۳ را با قیمت ۱۳۰۰ دلار در ایالات متحده آغاز کرده است می‌توان تصور کرد که گوشی دیگر این شرکت در صورت تصمیم سونی برای عرضه در ایالات متحده ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

اکسپریا ۵ مارک ۳

درست مانند اکسپریا ۱ مارک ۳، این دستگاه نیز از ماه مهر در ترکیب رنگ مشکی و سبز وارد بازار اروپا شود. گوشی پرچمدار اکسپریا ۵ مارک ۳ سونی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام بهره می‌برد و دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی است. همچنین این گوشی هوشمند از نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز برخوردار است. پنل جلویی و پنل پشتی گوشی نیز توسط گوریلا گلس ۶ محافظت شده و با استاندارد IP65 و IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت می‌کند.

یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت گوشی، ماژول دوربین سه گانه آن است که سه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. همچنین هر دو گوشی پرچمدار سونی اولین گوشی‌های جهان محسوب می‌شوند که دوربین تله فوتوی آن‌ها با قابلیت تغییر فاصله کانونی ارائه شده است.

و در نهایت گوشی اکسپریا ۵ مارک ۳ به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژر سریع ۳۰ واتی مجهز است و به گفته سونی در مدت ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد ظرفیت باتری شارژ خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۱۲ تیر ۱۴۰۰

    خیلی خاص و لوکس هستش

  • mchkzdgn
    mchkzdgn | ۱۲ تیر ۱۴۰۰

    از زمان معرفی تا عرضه ۷ ماه فاصله خداییش تو بخش بازاریابی و فروش این شرکت کیا کار میکنن؟ بعدم هیچ چیز خاصی نسبت به پرچمداران دیگه بازار نداره چرا باید از همشون گرونتر باشه و ۱۵۰۰ دلار باشه؟؟؟ سونی هم یکی دو سال دیگه نهایتا به ال جی پیوند میخوره و بخش موبایلشو میبنده هرچند همین الان هم کاملا بسته اس و فروشش حتی به چند هزارتا هم نمیرسه

  • AliOfHashemi
    AliOfHashemi | ۱۱ تیر ۱۴۰۰

    به به. تروخدا واردکنندگان عزیز به ایران هم بیارید. هستند کسانی که گوشی باکیفیت با سیستم عامل غیر ios بخوان

    • mchkzdgn
      mchkzdgn | ۱۲ تیر ۱۴۰۰

      شما اگر میتونی یه برتری از این گوشی بگی که به اس ۲۱ اولترا ۱۲۰۰دلاری و شیائومی می ۱۱ اولترا بازم همین قیمتی بچربه؟ و چرا این گوشی با اینهمه تاخیر و بدون حتییه فیچر که بخواد براش برگبرنده باشه از اون دوتا ۳۰۰ دلار هم گرونتره

مطالب پیشنهادی