ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماکت هواوی P50 پرو در ویدیویی به نمایش گذاشته شد

هواوی چند روز دیگر رسما از گوشی‌های سری P50 رونمایی می‌کند، اما حالا ویدیوی از ماکت هواوی P50 پرو از چین منتشر شده است. در این ویدیو می‌توانیم پنل جلویی و پشتی این دستگاه، پورت‌ها، ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۵

هواوی چند روز دیگر رسما از گوشی‌های سری P50 رونمایی می‌کند، اما حالا ویدیوی از ماکت هواوی P50 پرو از چین منتشر شده است.

در این ویدیو می‌توانیم پنل جلویی و پشتی این دستگاه، پورت‌ها، دکمه‌ها، دوربین سلفی و چیدمان دوربین اصلی را ببینیم که تفاوتی با رندرهای گذشته ندارد.

در جلوی این دستگاه با یک نمایشگر خمیده روبه‌رو هستیم که از یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی بهره می‌برد. طبق این ویدیو نمی‌توانیم درباره ابعاد نمایشگر اظهارنظری کنیم، اما طبق گزارش‌ها باید منتظر نمایشگر ۶.۶ اینچی OLED باشیم. انتظار می‌رود مدل استاندارد پنل ۶.۳ اینچی داشته باشد. نمایشگر مدل پرو رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن +QHD خواهد داشت.

رندر هواوی P50

ماکت هواوی P50 پرو در این ویدیو از نظر طراحی تفاوتی با رندرهای گذشته ندارد. روی پنل پشتی آن شاهد قرارگیری دو ماژول دایره‌ای شکل برای میزبانی دوربین اصلی هستیم. این دستگاه به ۵ سنسور برای دوربین اصلی مجهز می‌شوند که به نظر می‌رسد فاصله کانونی یکسانی با دوربین‌های هواوی P40 پرو و میت ۴۰ پرو دارند.

دوربین اصلی هواوی P50 پرو احتمالا ۱ اینچی سونی IMX800 باشد و همچنین به دوربین تله‌فوتو ۱۲۵ میلی‌متری با امکان ارائه زوم اپتیکال ۵ برابری مجهز شود. این دستگاه همچنین احتمالا دوربین اولترا واید ۱۸ میلی‌متری هم خواهد داشت. جزئیاتی درباره سایر سنسورهای دوربین این دستگاه منتشر نشده است.

گوشی‌های سری هواوی P50 در تاریخ ۷ مرداد معرفی خواهند شد و انتظار می‌رود برخلاف پرچمدارهای سال گذشته هواوی، در بازار جهانی عرضه شوند. این دستگاه‌ها از سیستم عامل هارمونی بهره می‌برند و در بازارهای مختلف به چیپ‌های کرین ۹۰۰۰ و اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز می‌شوند.

به تازگی هواوی اولین نمونه تصویر دوربین هواوی P50 پرو را هم منتشر کرده که از کیفیت بالایش خبر می‌دهد. همچنین گزارش‌ها مشخصات فنی پرچمدارهای آینده چینی‌ها را افشا کرده‌اند. برای آشنایی کامل با این دستگاه‌ها تنها باید چند روز دیگر منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی