ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی A52s با چیپ اسنپدراگون 778G در گیک‌بنچ رویت شد

گوشی‌های سامسونگ گلکسی A52 و A52 5G به ترتیب با تراشه‌های اسنپدراگون 720G و 750G معرفی شدند. نسخه جدیدی از این سری با شماره مدل SM-A528B و منتسب به گلکسی A52s در گیک‌بنچ رویت شده ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۵

گوشی‌های سامسونگ گلکسی A52 و A52 5G به ترتیب با تراشه‌های اسنپدراگون 720G و 750G معرفی شدند. نسخه جدیدی از این سری با شماره مدل SM-A528B و منتسب به گلکسی A52s در گیک‌بنچ رویت شده که ظاهرا قرا است با تراشه قدرتمندتری عرضه شود.

موبایل جدید احتمالا با نام گلکسی A52s و بهره‌مندی از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 778G در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در بنچمارک مربوطه اسم رمز «Lahaina» ذکر شده که مربوط به اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام است. اما به وضوح به این تراشه در بنچمارک اشاره نشده است. البته باید در نظر داشت که امتیازهای مربوط به این دستگاه مشابه امتیاز بنچمارک آنر ۵۰ است.

دستگاه منتسب به گلکسی A52s در بنچمارگ گیک‌بنچ با سیستم عامل اندروید ۱۱ و رم ۸ گیگابایتی در تست‌ها وارد شده و در تست تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۷۷۱ و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۲۷۸۸ را از آن خود کرده است.

گفتنی است چیپست 778G در مقایسه با تراشه 750G با فرآیند پیشرفته‌تر ۶ نانومتری TSMC در مقابل فرآیند ۸ نانومتری سامسونگ توسعه یافته و دارای هسته‌های پردازشی جدیدتر مبتنی بر Cortex-A78 به جای A77 است. همچنین GPU این مدل آدرنو 642L در مقابل آدرنو 619L است. تراشه جدید همچنین از مودم 5G سریعتر (تا ۳.۳ گیگابیت بر ثانیه) و اتصال محلی بهتر با پشتیبانی از Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵.۲ بهره می‌برد.

برخی منابع آگاه می‌گویند احتمالا گلکسی A52s در سه ترکیب رنگ مشکی، سفید و سبز روشن در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد. هرچند این احتمال وجود دارد که با رنگ‌های متنوع‌تری نیز در دسترس کاربران قرار بگیرد. به نظر می‌رسد بعید است کره‌ای‌ها بخواهند این گوشی هوشمند را در رویداد آنپکد آتی خود در مورخ ۲۰ مرداد ماه معرفی کنند و علاقه‌مندان باید منتظر رویداد رونمایی جداگانه‌ای برای این دستگاه باشند.

همچنین باید در نظر داشت که معمولا مدل‌های s گوشی‌های گلکسی از دوربین با مشخصات متفاوتی نسبت به نسخه‌های استاندارد بهره می‌برند. بنابراین این احتمال وجود دارد که علاوه بر بهره‌مندی از چیپست قدرتمندتر، موبایل جدید با مشخصات دوربین متفاوتی نسبت به نسخه معمولی همین سری در دسترس کاربران قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی