ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

لینک اند کو 05 پلاس معرفی شد؛ یادبودی برای لامبورگینی اوروس به سبک چینی

برند چینی لینک اند کو (Lynk & Co) که زیرمجموعه گروه بزرگ جیلی محسوب می‌شود، از یک محصول جدید رونمایی کرد. این خودرو در حقیقت نسخه اسپرت‌تر از کراس‌اوور 05 بوده و پسوند پلاس (+) ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

برند چینی لینک اند کو (Lynk & Co) که زیرمجموعه گروه بزرگ جیلی محسوب می‌شود، از یک محصول جدید رونمایی کرد. این خودرو در حقیقت نسخه اسپرت‌تر از کراس‌اوور 05 بوده و پسوند پلاس (+) را در انتهای نام خود دارد. در نگاه نخست به تصاویر لینک اند کو 05+ اولین چیزی که جلب توجه می‌کند، رنگ سبز جذاب آن است. این رنگ روشن و براق گویی مستقیما از لامبورگینی به امانت گرفته شده، چرا که به وضوح محصولات این کمپانی ایتالیایی را در ذهن تداعی می‌کند.

پس از عادت کردن به رنگ خیره‌کننده، نوبت به رینگ‌های زیبا می‌رسد. برای این نسخه لینک اند کو چند مجموعه رینگ، از جمله یک مجموعه تماما مشکی، در نظر گرفته که خریداران بسته به سلیقه خود می‌توانند نمونه دلخواه را سفارش دهند. در پشت این رینگ‌ها کالیپرهایی هم‌رنگ با بدنه قرار دارند.

اسپلیتر جلوی منحصر بفرد، رکاب‌های جانبی، سپر عقب متفاوت با دیفیوزر جدید و همچنین باله عقب ثابت از دیگر ویژگی‌های لینک اند کو 05+ به شمار می‌روند. آنطور که یکی از نشریات محلی گزارش کرده، تمامی این اجزا از فیبرکربن اصل ساخته شده‌اند. برای ایجاد تمایز بیشتر هم، در جای جای بدنه نشان‌های اختصاصی به چشم می‌خورد.

درباره داخل کابین متاسفانه تصویری منتشر نشده، اما انتظار می‌رود مثل نمای بیرونی شاهد تغییراتی جزئی در آن باشیم.

نیروبخش لینک اند کو 05+ همان موتور 2 لیتری است. اما با بروزآوری‌هایی که توسط مهندسین جیلی در آن شده، میزان قدرت خروجی به 265 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر گشتاور افزایش یافته است. بد نیست بدانید این ارقام در حالت استاندارد برابر با 251 و 349 واحد هستند.

وظیفه انتقال قدرت را هم گیربکس هشت سرعته نیمه خودکار ساخت آیسین بر عهده دارد. در رابطه با شتاب صفر تا صد حرفی به میان نیامده، ولی حداکثر سرعت خودرو 143 مایل (230 کیلومتر) در ساعت اعلام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • GT
    GT | ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

    بیشتر شکل فورد پوما هست نسخه جدیدش البته

مطالب پیشنهادی