ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
تکنولوژی

گلکسی S22 اولترا احتمالا با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی می‌شود

با وجودی که به نظر می‌رسید با معرفی حسگر دوربین جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP1 کره‌ای‌ها قدرتمندترین نسخه پرچمدار بعدی خود را به آن مجهز کنند، اما ظاهرا گلکسی S22 اولترا از دوربین اصلی ۱۰۸ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

با وجودی که به نظر می‌رسید با معرفی حسگر دوربین جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP1 کره‌ای‌ها قدرتمندترین نسخه پرچمدار بعدی خود را به آن مجهز کنند، اما ظاهرا گلکسی S22 اولترا از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

به نظر می رسد سامسونگ پرچمدار آینده خود یعنی گلکسی S22 را احتمالا بدون تغییرات زیادی در بخش دوربین‌ عرضه می‌کند و خبری از سنسور جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی هم نخواهد بود. طبق اطلاعات منتشر شده بالاترین رزولوشن دوربین‌های این سری ۱۰۸ مگاپیکسل و در گلکسی S22 اولترا خواهد بود.

مشخصات دوربین و برخی جزئیات درباره سری گلکسی S22 سامسونگ فاش شد. طبق گفته نشریه کره‌ای TheElec سامسونگ بار دیگر سه مدل از سری گلکسی S22 با نام رمز «رنگین‌کمان» روانه بازار خواهد کرد. با این حال اگر انتظار داشتید که سامسونگ از سنسور دوربین جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی با نام «ایزوسل HP1» برای این سری استفاده کند، ناامید خواهید شد.

گلکسی S22 اولترا

با استناد به منابع آگاه، این گزارش اشاره می‌کند که گلکسی S22 اولترا یک بار دیگر مانند نسل قبل خود از سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و سه دوربین دیگر از جمله سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض بهره خواهد برد. هر دو سنسور ۱۰۸ و ۱۲ مگاپیکسلی نیز به لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهند بود.

باید اشاره کرد این موضوع فقط به ماژول دوربین اصلی گوشی مربوط نمی‌شود و دوربین سلفی گلکسی S22 نیز مانند نسل قبل خود یک سنسور ۴۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

در همین حال، انتظار می‌رود که مشخصات دوربین‌های نسخه استاندارد و پلاس گلکسی S22 یکسانی باشد. طبق این گزارش، هر دو گوشی پرچمدار سامسونگ از ماژول دوربین سه‌گانه با زوم اپتیکال سه برابر و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. طبق جزئیات منتشر شده به نظر می‌رسد دوربین اصلی این دو گوشی سرانجام یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. (نسل قبل از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.)

در نهایت گفته می‌شود سامسونگ گلکسی S22 اولترا را به همراه قلم S Pen روانه بازار خواهد کرد. بحران جهانی کمبود تراشه و شیوع ویروس کرونا باعث شد تا غول فناوری کره‌ای از عرضه نسخه جدید سری نوت صرف‌نظر کند و گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ را به همراه این قلم عرضه کند. اکنون به نظر می‌رسد استفاده از قلم در سایر گوشی‌های پرچمدار این شرکت نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی