ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرپاد ۳ اپل احتمالا همزمان با آیفون ۱۳ معرفی می‌شود

اپل روز سه شنبه، ۲۳ شهریور ماه در رویداد «California Streaming» از نسل جدید آیفون رونمایی خواهد کرد. «مینگ-چی کو»، تحلیلگر اپل در گفتگویی با سرمایه‌گذاران اعلام کرده این شرکت همزمان با آیفون ۱۳، ایرپاد ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

اپل روز سه شنبه، ۲۳ شهریور ماه در رویداد «California Streaming» از نسل جدید آیفون رونمایی خواهد کرد. «مینگ-چی کو»، تحلیلگر اپل در گفتگویی با سرمایه‌گذاران اعلام کرده این شرکت همزمان با آیفون ۱۳، ایرپاد ۳ را نیز با طراحی جدیدی مشابه ایرپاد پرو ولی بدون بهره‌مندی از ویژگی‌های این نسخه معرفی می‌کند.

تحلیلگر اپل دو سناریوی احتمالی در مورد قیمت نسل جدید اپرپاد را مطرح می‌کند. در سناریوی اول قیمت ایرپاد ۳ بالاتر از ایرپاد ۲ خواهد بود و قیمت ایرپاد ۲ تغییری نخواهد کرد. در سناریو دوم، ایرپاد ۳ با قیمت فعلی ایرپاد ۲ به فروش خواهد رسید، اما قیمت نسل دوم ایرپاد کاهش پیدا خواهد کرد.

البته تحلیلگر اپل می‌گوید کوپرتینویی‌ها نسل دوم ایرپاد را برای کاربرانی که طراحی قدیمی را ترجیح می‌دهند کماکان تولید خواهند کرد.

انتظار می‌رود نسل سوم AirPods از زبان طراحی مشابه ایرپاد پرو بهره ببرد و اخبار غیررسمی مختلفی در مورد تغییر طراحی آن منتشر شده که می‌گویند نسل جدید ایرپاد از سری‌های سیلیکونی بهره خواهد برد. هرچند تصاویری از نسل سوم ایرپاد پیشتر به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهند خبری از سری‌های سیلیکونی نخواهد بود.

نسل سوم ایرپاد اولین بروزرسانی این محصول محبوب از مارس ۲۰۱۹ به حساب می‌آید. اپل در نسل دوم ایرپاد قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و فرمان صوتی Hey Siri را اضافه کرد و همچنین کیفیت صوتی آن را هم افزایش داد. با این حال همچنان تنها کاربران ایرپاد پرو به قابلیت حذف نویز فعال دسترسی دارند.

ایرپادهای اپل محبوبیت بسیار بالایی در بازار دارند و منطقی است که اپل نسل جدید آن‌ها را همزمان با آیفون‌های جدید معرفی کند. اگر ایرپاد ۳ با سری آیفون ۱۳ وارد بازار شود، می‌تواند تاثیر مثبتی روی فروش آن داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی