ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شبکه همراه اول و ایرانسل در مناطق زلزله زده خراسان رضوی پایدار هستند

با وجود وقوع زلزله 5.2 ریشتری در حوالی قوچان در استان خراسان رضوی، ترافیک شبکه دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مناطق زلزله زده، روان و بدون اختلال است. در پی وقوع زمین لرزه‌ای ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۵

با وجود وقوع زلزله 5.2 ریشتری در حوالی قوچان در استان خراسان رضوی، ترافیک شبکه دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مناطق زلزله زده، روان و بدون اختلال است.

در پی وقوع زمین لرزه‌ای با شدت 5.2 ریشتر در ساعت 8 و 32 دقیقه امروز دوشنبه 22 شهریورماه 1400 در حوالی شهر قوچان استان خراسان رضوی، آسیبی به شبکه اپراتور اول و دوم تلفن همراه کشور وارد نشده و هم اکنون بدون هیچگونه قطعی و به شکل نرمال در حال سرویس دهی به تمامی مشترکان خود در این استان هستند.

بر اساس گزارش همراه اول، دقایقی پس از وقوع زلزله که کانون آن در 30 کیلومتری قوچان و در عمق 6 کیلومتری زمین گزارش شده است، تیم‌های فنی این اپراتور در مناطق زلزله زده حاضر شده و از سرویس دهی مناسب شبکه اطمینان حاصل کردند.

همراه اول با توجه به شبکه گسترده خود در کشور، اعلام آمادگی کرده همچون گذشته، از طریق رومینگ ملی پذیرای مشترکان سایر اپراتورها در این مناطق باشد.

ایرانسل نیز اعلام کرده است که شبکه این اپراتور در استان خراسان رضوی، کاملا پایدار و در حال خدمت‌رسانی به مشترکان است.

این اپراتور با رصد 100 درصدی شبکه به صورت 24 ساعته، همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچک‌ترین اختلال، آن را برطرف کرده و بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان خود ارائه دهد.

ایرانسل نیز اعلام آمادگی کرده است تا درصورت درخواست اپراتورهای دیگر از طریق رومینگ ملی، میزبان مشترکان آن‌ها نیز باشد.

لازم به ذکر است این اپراتور از ابتدای راه‌اندازی شبکه خود، طرح پایداری شبکه در شرایط بحران را اجرا کرده تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجرب مشترکان به حداقل ممکن برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی