ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین بررسی خانواده آیفون ۱۳ را اپل منتشر کرد [تماشا کنید]

اپل چند روز پس از معرفی گوشی‌های خانواده آیفون ۱۳، حالا خودش اولین ویدیوی بررسی آن‌ها را منتشر کرده. در این ویدیو کوپرتینویی‌ها کاربران را با مشخصات خانواده آیفون 13 آشنا می‌کنند و ویژگی‌های آن‌ها ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

اپل چند روز پس از معرفی گوشی‌های خانواده آیفون ۱۳، حالا خودش اولین ویدیوی بررسی آن‌ها را منتشر کرده. در این ویدیو کوپرتینویی‌ها کاربران را با مشخصات خانواده آیفون 13 آشنا می‌کنند و ویژگی‌های آن‌ها مانند حالت‌های جدید دوربین را به نمایش می‌گذارند.

این ویدیوی هفت و نیم دقیقه‌‌ای، یک راهنما و بررسی به حساب می‌آید که ویژگی‌های مختلف اعضای خانواده آیفون ۱۳ را مشخص می‌کند. در کنار نمایش تفاوت‌ها، اپل برخی قابلیت‌های جدید دوربین این محصولات را هم به تصویر کشیده که برای مثال می‌توان به حالت سینمایی، سبک‌های عکاسی و تصویربرداری ماکرو اشاره کرد. کوپرتینویی‌ها همچنین در این ویدیو روی افزایش شارژدهی باتری جدیدترین گوشی‌هایشان تاکید می‌کنند.

اگرچه این ویدیو اطلاعات جدیدی در اختیارمان قرار نمی‌دهد و اپل در مراسم «کالیفرنیا استریمینگ» به خوبی کاربران را با سری آیفون ۱۳ آشنا کرد، اما ویدیوی اخیر این گوشی‌ها را در عمل نشان می‌دهد که می‌تواند کاربران را بیشتر ترغیب به خرید آن‌ها کند. اپل در این ویدیو همچنین به مقاومت بالای گوشی‌های جدیدش اشاره می‌کند.

گوشی‌های سری آیفون ‍۱۳ مانند نسل گذشته در چهار مدل استاندارد، مینی، پرو و پرو مکس روانه بازار می‌شوند. این محصولات به چیپ جدید A15 Bionic مجهز شده‌اند که به گفته اپل، در زمینه CPU تا ۵۰ درصد و GPU تا ۳۰ درصد از رقبا سریعتر است و البته نتایج بنچمارک‌ها تا به امروز چنین ادعاها را تایید می‌کنند.

اپل برای اولین بار در مدل‌های پرو از نمایشگر پروموشن با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز استفاده کرده و همچنین به سراغ دوربین‌های جدید برای آن‌ها رفته است. برای آشنایی کامل اعضای خانواده آیفون ۱۳ پیشنهاد می‌کنیم این مطلب دیجیاتو را بخوانید.

پیش فروش این محصولات از دیروز آغاز شده و قرار است از ۲ مهر ماه در اختیار کاربران قرار بگیرند، البته مدل‌ آیفون ۱۳ پرو مکس با تاخیر روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی