ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مستند دیجیاتو: ماجرای عجیب‌ترین کانال یوتیوب تاریخ؛ نیم‌دایره نامطلوب

یوتیوب

برنامه‌نویس‌ها و هکرها همیشه خودشان را با انجام کارهای غیرقانونی و شکستن قفل برنامه‌ها یا نفوذ به وبسایت‌ها و دیتابیس‌های مهم نمی‌سنجند. از گذشته تاکنون بارها و بارها دیده‌ایم که معمایی عجیب در سطح اینترنت منتشر می‌شود. معماهایی که معمولا از انواع و اقسام پازل‌ها استفاده می‌کند تا کاربران را به چالش بکشاند و حل کردنشان برای تیم یا فرد مورد نظر اعتبار ویژه‌ای به همراه دارد. برخی از این معماها بخاطر ظاهر و نحوه معرفی ترسناکشان طی سال‌های گذشته فوق‌العاده معروف شده‌اند.

تماشای ویدیو از آپارات:

تماشای ویدیو از یوتیوب:

تعداد ویدیوهایی که طی یک روز در یوتیوب آپلود می‌شوند فراتر از چیزی است که تصور می‌کنید. طبیعی است که در این بین کسی متوجه فعالیت کانال به خصوصی با نام «Unfavorable Semicircle یا نیم‌دایره نامطلوب» نشود. کانالی که با ویدیوهای بی‌شمار و عجیب خود توانست پس از مدتی توجه زیادی را به سمت خود جلب کند. اما عاقبت عجیب‌ترین کانال یوتیوب تاریخ چه بود و چه رمزی پشت محتوای آن قرار داشت؟ با مستند دیجیاتو همراه باشید.

مستندهای پیشین دیجیاتو: 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.