ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخی کاربران آیفون از دریافت پیام هشدار پر شدن حافظه داخلی در iOS 15 خبر می‌دهند

اپل چند روز قبل نسخه iOS 15 و iPadOS 15 را منتشر کرد. به نظر می‌رسد تعدادی از کاربران آیفون و آیپد پس از دریافت بروزرسانی iOS 15، پیغام هشدار پر شدن حافظه داخلی دستگاه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

اپل چند روز قبل نسخه iOS 15 و iPadOS 15 را منتشر کرد. به نظر می‌رسد تعدادی از کاربران آیفون و آیپد پس از دریافت بروزرسانی iOS 15، پیغام هشدار پر شدن حافظه داخلی دستگاه خود را دریافت کرده‌اند. این در حالی است که اکثر کاربران از ویژگی‌های جدید این دو سیستم عامل راضی هستند، اما ظاهرا مشکلات عجیبی نیز برای برخی به وجود آمده است.

علاوه بر این، MacRumors در گزارش خود توضیح می‌دهد، برخی از کاربران اپل همچنین ادعا می‌کنند که پس از دریافت بروزرسانی iOS 15 دستگاه‌های آن‌ها فضای داخلی بیشتری نسبت به ظرفیت واقعی آن نشان می‌دهد. برخی کاربران دیگر نیز ادعا می‌کنند که دستگاه‌های آن‌ها در محاسبه میزان فضای اشغال شده توسط اپلیکیشن‌ها و فایل‌ها مانند تصویر بالا مشکلاتی دارد.

آیفون

هنوز مشخص نیست که مشکل iOS 15 تا چه اندازه گسترده است، اما کاربران آیفون و آیپد در توییتر مشکلات خود را بعد از دریافت نسخه جدید به اشتراک گذاشته‌اند. به عنوان مثال یکی از کاربران در توییتر نوشت: «پس از دریافت بروزرسانی iOS 15 با پیغام «حافظه داخلی آیفون تقریبا پر است» مواجه شدم و زمانی که روی این پیغام ضربه می‌زنم، هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.»

اپل هنوز اعلام نکرده است که چه چیزی باعث وجود این باگ در سیستم عامل جدید آن‌ها شده است، اما این اعلان ارتباطی به حافظه اصلی دستگاه ندارد و پر بودن آن را تایید نمی‌کند. خبر بد این است که کاربران نمی‌توانند این هشدار را از بخش تنظیمات حذف کنند. بنابراین تا زمانی که اپل مشکل iOS 15 را برطرف نکند، کاربران آیفون و آیپد تحت تاثیر این هشدار خواهند بود.

همچنین باید اشاره کرد که این باگ جدید نیست. در ماه‌های گذشته نیز گزارش مشابهی در انجمن‌های پشتیبانی اپل اعلام شده بود که به نسخه‌های بتا iOS 15 مربوط می‌شد.

اپل در حال حاضر اولین نسخه بتا iOS 15.1 را نیز منتشر کرده است که البته مشکلات عنوان شده را برطرف نمی‌کند. با این وجود به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها پیش از ارائه نسخه جدید سیستم عامل خود باید مشکلات گزارش شده کاربران را رفع کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی