ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا پیوربوک S14 با پردازنده نسل یازدهم اینتل و ویندوز ۱۱ معرفی شد

نوکیا دسامبر پارسال از پیوربوک X14 رونمایی کرد ولی اکنون از محصول جدیدی به نام نوکیا پیوربوک S14 پرده برداشته که هرچند به اندازه X14 سبک نیست، اما از پردازنده جدیدتری استفاده می‌کند و به‌صورت ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۶ مهر ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۵

نوکیا دسامبر پارسال از پیوربوک X14 رونمایی کرد ولی اکنون از محصول جدیدی به نام نوکیا پیوربوک S14 پرده برداشته که هرچند به اندازه X14 سبک نیست، اما از پردازنده جدیدتری استفاده می‌کند و به‌صورت پیش‌فرض با ویندوز ۱۱ عرضه می‌شود.

نوکیا پیوربوک S14 از پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5 با کارت گرافیک Iris Xe بهره می‌برد و همراه با ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه NVMe SSD به بازار می‌آید. این محصول از نمایشگر ۱۴ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح 1080p استفاده می‌کند که حاشیه‌های بسیار کمی دارد.

وزن پیوربوک S14 کمی بیشتر شده و به ۱.۴ کیلوگرم می‌رسد. این دستگاه از یک درگاه USB-C، یک درگاه USB-A 3.0 و یک درگاه HMDI برخوردار است. علاوه بر این، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و شکاف کارت حافظه microSD هم روی پیوربوک S14 دیده می‌شود.

لپ‌تاپ جدید نوکیا از صدای دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند و از تاریخ ۳ اکتبر مصادف با ۱۱ مهر به بازار می‌آید. قیمت این دستگاه ۵۷ هزار روپیه هندی معادل ۷۶۸ دلار است و از طریق فروشگاه فلیپ‌کارت فروخته می‌شود. پیوربوک S14 اولین لپ‌تاپی است که با ویندوز ۱۱ وارد بازار هند می‌شود.

نوکیا پیوربوک X14 نمایشگر ۱۴ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی داشت و از دالبی ویژن پشتیبانی می‌کرد. آن دستگاه از پردازنده نسل دهم اینتل بهره می‌برد و فقط ۱.۱ کیلوگرم وزن داشت. پیوربوک X14 دو درگاه USB-A 3.1، یک درگاه USB-A 2.0، یک درگاه USB-C، یک درگاه HDMI و یک درگاه اترنت دارد.

لپ‌تاپ قبلی هم به‌صورت انحصاری توسط فروشگاه فلیپ‌کارت فروخته می‌شد و قیمت پایه آن ۸۱۵ دلار بود. نوکیا امروز همچنین از یک تلویزیون هوشمند با اندروید ۱۱ رونمایی کرد که در علاوه بر اندازه‌های ۵۰ و ۵۵ اینچی قبلی در یک اندازه جدید ۴۳ اینچی هم عرضه می‌شود. این دستگاه از رزولوشن UHD 4K پشتیبانی می‌کند و به فناوری‌های دالبی ویژن، HDR10 و وای‌فای دو بانده مجهز است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sedigh1386
    sedigh1386 | ۸ مهر ۱۴۰۰

    نمدونستم نوکیا هم لپ تاپ میسازه!
    به نظرم فقط گوشی دکمه ای هاش خوبه چون به غیر از بهتر بودن اعضای خود گوشی مقاومتش از دیگر گوشی های دکمه ای یا کلاسیک بهتره

  • Monster Mi11 ultra
    Monster Mi11 ultra | ۷ مهر ۱۴۰۰

    امیدوارم دوباره به رتبه یک برگرده

  • mrart
    mrart | ۷ مهر ۱۴۰۰

    یکیشو میخام☹️☹️

مطالب پیشنهادی