ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس بادز
تکنولوژی

تصاویر و مشخصات کامل ایرباد بی‌سیم وان پلاس بادز Z2 افشا شد

ایرباد وان پلاس بادز Z2 قرار است به عنوان جانشین محصول سال گذشته یعنی بادز Z معرفی شود و احتمالا در ماه جاری میلادی از راه می‌رسد. حالا پیش از رونمایی رسمی، شاهد افشای تصاویر ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

ایرباد وان پلاس بادز Z2 قرار است به عنوان جانشین محصول سال گذشته یعنی بادز Z معرفی شود و احتمالا در ماه جاری میلادی از راه می‌رسد. حالا پیش از رونمایی رسمی، شاهد افشای تصاویر و مشخصات کامل این ایرباد بی‌سیم وان پلاس هستیم.

در حالی که طراحی وان پلاس بادز Z2 تقریبا شبیه نسل کنونی است، یک تغییر جزئی در آن‌ها دیده می‌شود. بر اساس تصاویر فاش شده می‌توان گفت که سری نسل جدید هدفون‌های شرکت وان پلاس، زاویه بیشتری نسبت به گذشته دارد که این امر باعث راحتی بیشتر کاربران می‌شود. به غیر از این، ایرباد جدید با همان طراحی ساده و مینیمال و سری سیلیکونی روانه بازار خواهد شد.

قابل توجه‌ترین بهبود بادز Z2 به مشخصات اصلی آن مربوط می‌شود. ایرباد جدید وان پلاس برای حذف نویز فعال (ANC) از سه میکروفن داخلی استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، بادز Z2 از استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر آب و عرق و قاب قابل شارژ آن از استاندارد IPX5 پشتیبانی می‌کند.

بادز Z2 وان پلاس از هیچ کدک صوتی با کیفیتی مانند LDAC و aptx پشتیبانی نمی‌کند و در عوض به فرمت‌های معتبری مانند AAC و SBC پایبند بوده که برای اکثر کاربران کافی به نظر می‌رسد. همچنین وان پلاس برای این ایرباد بی‌سیمش درایورهای ۱۱ میلی‌متری درنظر می‌گیرد.

هرکدام از ایربادها دارای یک باتری ۴۰ میلی آمپر ساعتی خواهند بود و کیس این محصول هم از باتری ۵۲۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. این کیس را می‌توان در ۹۰ دقیقه به صورت کامل شارژ کرد و با استفاده از آن، مدت زمان پخش تا ۲۷ ساعت افزایش می‌یابد. با خاموش کردن سیستم حذف نویز فعال، میزان شارژدهی به ۳۸ ساعت می‌رسد. خود ایربادها بدون کمک کیس، با سیستم ANC تا ۵ ساعت و بدون آن تا ۷ ساعت شارژدهی خواهند داشت.

در آخر نیز باید اشاره کرد که وان پلاس بادز Z2 در دو رنگ سفید و مشکی روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی