ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند شیائومی Mibro لایت با قیمت ۶۰ دلار معرفی شد

ساعت هوشمند «میبرو لایت» (Mibro Lite) شیائومی با نمایشگر ۱.۳ اینچی امولد مدل شیشه‌ای 2.5D و بهره‌مندی از حاشیه باریک و طراحی دایره‌ای شکل معرفی شد. ساعت هوشمند Mibro لایت با بدنه ۴۳ میلی‌متری، در ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

ساعت هوشمند «میبرو لایت» (Mibro Lite) شیائومی با نمایشگر ۱.۳ اینچی امولد مدل شیشه‌ای 2.5D و بهره‌مندی از حاشیه باریک و طراحی دایره‌ای شکل معرفی شد.

ساعت هوشمند Mibro لایت با بدنه ۴۳ میلی‌متری، در عین داشتن ظاهری به روز و مدرن نسبتا مقرون به صرفه است و دارای گواهینامه IP68 است که در برابر نفوذ گرد و غبار مقاوم خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به باتری ۲۳۰ میلی آمپر ساعتی آن اشاره کرد که با یک بار شارژ کامل تا ۸ روز دوام می‌آورد.

ساعت هوشمند مذکور با وزن ۴۸ گرم و ضخامت ۹.۸ میلی‌متر و بندهای سیلیکونی عرضه می‌شود. سنسور ضربان قلب و ۱۵ حالت ورزشی مختلف به کاربر کمک می‌کند تا سلامتی خود را پایش کند. هنگامی که سنسورها به صورت مداوم و ۲۴ ساعته کار می‌کنند، باتری ساعت دوام زیادی ندارد و خیلی زود نیاز به شارژ پیدا می‌کند.

ساعت هوشمند Mibro Lite می‌تواند سطح اکسیژن خون و کیفیت خواب را ارزیابی کند. از آن می‌توان به عنوان شاتر دوربین استفاده کرد و قابلیت پخش کردن موسیقی‌های ذخیره شده را نیز داراست. این ساعت با اندروید و iOS سازگاری دارد و با نصب اپلیکیشن Mibro به ویژگی‌های آن دسترسی دارید. ساعت با ظاهری گرد در نگاه اول جذاب است و قیمت آن هم برای کاربرانی که هزینه زیادی نمی‌کنند بر جذابیتش می افزاید. ساعت هوشمند Mibro لایت در فروشگاه AliExpress با قیمت ۵۹.۹۹ دلار در دسترس قرار دارد. همچنین این ساعت را می‌توان با پنج بند اضافی با قیمت ۶۲.۵ دلار تهیه کرد. هنوز اطلاعی از عرضه در سایر بازارهای بین‌المللی در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali qasemi
    ali qasemi | ۲۲ مهر ۱۴۰۰

    سلامچقدر طول می کشه تا به بازار ایران برسه؟

مطالب پیشنهادی