ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران تجاری سرفیس حق انتخاب بین ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ را دارند

مایکروسافت رویکرد جدیدی را برای کاربران تجاری دستگاه‌های سرفیس جدید خود در پیش گرفته که به موجب آن، مشتریان تجاری می توانند به انتخاب خود دستگاه را با نسخه ویندوز ۱۰ یا ویندوز ۱۱ در ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

مایکروسافت رویکرد جدیدی را برای کاربران تجاری دستگاه‌های سرفیس جدید خود در پیش گرفته که به موجب آن، مشتریان تجاری می توانند به انتخاب خود دستگاه را با نسخه ویندوز ۱۰ یا ویندوز ۱۱ در اختیار داشته و دیگر نگران سازگاری دستگاه و مشخصات مورد نیاز سیستم عامل جدید نباشند.

مایکروسافت ماه گذشته در رویداد سخت‌افزاری خود چندین دستگاه جدید مانند «سرفیس پرو ۸» و «سرفیس لپ‌تاپ استودیو» را به بازار معرفی کرد. فروش تمام این دستگاه‌های جدید از اوایل هفته جاری آغاز شد که دارای ویندوز ۱۱ از پیش نصب شده هستند.

سرفیس

اکنون مایکروسافت برای مشتریان تجاری خود، دو گزینه ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ را ارائه کرده تا شرکت‌ها بتوانند محصولات جدید ردموندی‌ها مانند سرفیس پرو ۸، سرفیس لپ‌تاپ استودیو و سرفیس گو ۳ را با یکی از دو سیستم عامل مایکروسافت (ویندوز ۱۰ 20H2 یا ویندوز ۱۱ 21H2) انتخاب و خریداری کنند. با این وجود، شرکت‌های تجاری بدون نگرانی درباره مشکلات سازگاری ویندوز ۱۱ محصولات جدید سرفیس را خریداری خواهند کرد.

مایکروسافت در رویداد سخت‌افزاری ۳۱ شهریور خود از محصولات زیادی رونمایی کرد که به جدیدترین سخت افزارهای بازار مجهز شده‌اند و قدرت بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. با وجود اینکه در رویداد عنوان شده بود این دستگاه‌های جدید به همراه ویندوز ۱۱ از پیش نصب‌شده به بازار خواهند آمد، به نظر می‌رسد مشکلات مربوط به سازگاری و سیستم مورد نیاز سیستم عامل جدید ردموندی‌ها باعث شده تا دستگاه‌های سرفیس جدید را به همراه نسل قبلی ویندوز نیز ارائه کنند.

مایکروسافت چند روز پیش ویندوز ۱۱ را به صورت رسمی منتشر کرد با این وجود نتایج نظرسنجی انجام شده در هفته گذشته مشخص کرد که کاربران زیادی از نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت اطلاع ندارند. علاوه بر این، گزارش دیگری عنوان کرد که این نسخه از ویندوز باعث افت عملکرد پردازنده‌های AMD Ryzen می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی