ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی Vive Flow پیش از رونمایی رسمی

اچ‌تی‌سی قصد دارد از هدست واقعیت مجازی جدیدی با نام Vive Flow رونمایی کند. حالا پیش از معرفی رسمی، عکس‌هایی از این هدست توسط یکی از منابع آگاه به اشتراک گذاشته که طراحی آن را ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

اچ‌تی‌سی قصد دارد از هدست واقعیت مجازی جدیدی با نام Vive Flow رونمایی کند. حالا پیش از معرفی رسمی، عکس‌هایی از این هدست توسط یکی از منابع آگاه به اشتراک گذاشته که طراحی آن را نشان می‌دهد.

هدست Vive Flow احتمالا وزن سبکی خواهد داشت. این هدست در داخل شرکت با نام Hue شناخته می‌شود. پیشتر کنسرسیوم بلوتوث SIG اسنادی را منتشر و Hue را به عنوان محصولی VR AIO توصیف کرده بود. این موضوع به معنای آن است که این دستگاه می‌تواند هدست مستقلی باشد که بدون نیاز به گوشی هوشمند یا اتصال به کامپیوتر می‌تواند به کاربران سرویس دهد.

براساس گزارش‌های منتشر شده، اچ‌تی‌سی می‌خواهد Vive Flow را به عنوان دستگاهی برای مشاهده محتواهای رسانه‌ای و همچنین برای گیمینگ به بازار عرضه کند.

ظاهرا تراشه به کار رفته در این هدست عملکرد ضعیف‌تری نسبت به اکیلوس کوئست ۲ دارد. باتوجه به تصاویر به اشتراک گذاشته شده از این هدست واقعیت مجازی،‌ دستگاه جدید اچ‌تی‌سی از سیستم دو لولایی برای اطمینان از مناسب بودن آن برای اکثر افراد، بالشتک مخصوص قرارگیری روی صورت،‌ صدای فراگیر فضایی، لنزهای قابل تنظیم و سیستم خنک‌کننده فعال بهره می‌برد. بعد از آنکه کاربران گوشی هوشمند خود را از طریق بلوتوث با آن همگام‌سازی کنند،‌ می‌توانند از موبایل به عنوان کنترل‌کننده واقعیت مجازی استفاده کرده و با استفاده از فناوری Miracast محتوا را در حالت واقعیت مجازی پخش کنند.

علاوه بر این، تصاویر به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهند کاربران می‌توانند Vive Flow را از تاریخ ۱۵ اکتبر پیش خرید کنند و عرضه آن از اوایل نوامبر آغاز می‌شود. این هدست واقعیت مجازی با قیمت ۴۹۹ دلار یعنی حدود ۲۰۰ دلار بیشتر از قیمت کوئست ۲ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. کاربران در صورت پیش خرید می‌توانند هفت محتوای واقعیت مجازی رایگان و یک کیف دستی را به صورت رایگان هدیه بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی