ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی سیستم گیمینگ Alienware Aurora با طراحی تازه به مناسبت ۲۵ سال فعالیت

الین ویر (Alienware)، شرکت زیرمجموعه دل (Dell) ۲۵ سال پیش فعالیت خود را در یک گاراژ آغاز کرد و اکنون سالگرد تاسیس خود را با یک سیستم گیمینگ با طراحی جدید جشن گرفته است. Alienware ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

الین ویر (Alienware)، شرکت زیرمجموعه دل (Dell) ۲۵ سال پیش فعالیت خود را در یک گاراژ آغاز کرد و اکنون سالگرد تاسیس خود را با یک سیستم گیمینگ با طراحی جدید جشن گرفته است. Alienware Aurora جدید با طراحی تازه، فضای داخلی بیشتر و جریان هوای کارآمدتری دارد و سروصدای آن کمتر شده است.

به گفته الین ویر، فضای داخلی این شاسی جدید که Legend 2.0 نام دارد، در مقایسه با دستگاه‌های قبلی مانند Aurora R12 یا R10 بدون اینکه تغییرات عمده‌ای در اندازه کلی دستگاه به وجود بیاید، حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است. برای باز کردن قاب بیرونی دستگاه به هیچ ابزاری نیاز ندارید و دسترسی به اجزا داخلی آن بسیار ساده خواهد بود.

همچنین این رایانه جدید از یک پنل جانبی شفاف بهره می‌برد، بنابراین به راحتی می‌توانید اجزای داخلی سیستم مانند مادربرد آن را مشاهده کنید که حداکثر هشت نقطه از آن توسط نور AlienFX روشن می‌شود.

سیستم گیمینگ

الین ویر به عنوان بخشی از طراحی تازه خود، جریان هوای داخلی آن را بهبود بخشیده است. اکنون هر سیستم دارای دو فن ۱۲۰ میلی‌متری، یک ورودی هوا و خروجی هوا است. همچنین بسته به پیکربندی، دستگاه جدید الین ویر می‌تواند دارای یک یا دو فن دیگر نیز باشد. همچنین گزینه‌های خنک کننده مایع نیز وجود دارد.

علاوه بر خنک نگه داشتن سیستم هنگام اجرای بازی‌ها در حداکثر تنظیمات ممکن، الین ویر عنوان می‌کند که این سیستم جدید اکنون با صدای کمتری فعالیت می‌کند. در مقایسه با سیستم‌های نسل قبلی، گفته می‌شود که Legend 2.0 در مواقع عدم استفاده کاربران تا ۱۶ درصد بی‌سروصداتر است و در هنگام انجام کارهای سنگین سروصدای آن تا ۹ درصد کاهش یافته است. همچنین در هنگام اورکلاک کدن، صدای سیستم تا ۱۵ درصد کمتر می‌شود.

همچنین الین ویر عنوان می‌کند که سیستم جدید در مقایسه با Aurora R12 در بخش گرافیک حدود پنج درصد عملکرد بهتری دارد. سرانجام، این سیستم گیمینگ در دو رنگ سیاه و سفید روانه بازار خواهد شد و الین ویر در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری در مورد مشخصات، قیمت و نحوه عرضه آن را منتشر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی