ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

یوتیوب موزیک
تکنولوژی

یوتیوب بزودی امکان تماشای رایگان موزیک ویدیوها را از کاربران سلب می‌کند

یوتیوب تغییراتی در پلتفرم خود به وجود آورده است و به نظر می‌رسد از ماه آینده میلادی، کاربران رایگان دیگر نمی‌توانند «موزیک ویدیوها» را بدون پرداخته هزینه حق اشتراک تماشا کنند. به نظر می‌رسد یوتیوب ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

یوتیوب تغییراتی در پلتفرم خود به وجود آورده است و به نظر می‌رسد از ماه آینده میلادی، کاربران رایگان دیگر نمی‌توانند «موزیک ویدیوها» را بدون پرداخته هزینه حق اشتراک تماشا کنند. به نظر می‌رسد یوتیوب در تلاش است تا کاربران خود را به پرداخت هزینه خدمات اشتراکی خود وادار کند.

گوگل اعلام کرد که قصد دارد تغییراتی را در سرویس پخش موسیقی خود با نام «یوتیوب موزیک» ایجاد کند، که شاید بهترین روش برای پخش موسیقی مورد نظر در یوتیوب باشد و میلیون‌ها آهنگ را به کاربران بسیار زیاد خود ارائه می‌کند. مهم‌ترین تغییر در سرویس یوتیوب این است که کاربران رایگان قادر به پخش موسیقی در پس زمینه خواهند بود اما محدودیت‌های جدیدی نیز برای کاربران رایگان یوتیوب موزیک اعمال خواهد شد.

یوتیوب موزیک

اکنون کاربران رایگان می‌توانند موسیقی خود را پخش کرده و در بین میلیون‌ها آهنگ و آلبوم جستجو کنند اما تمام این موارد شامل تبلیغات می‌شود. از طرفی دیگر کسانی که اشتراک یوتیوب را خریداری می‌کنند، می‌توانند از مزایای انحصاری دیگری مانند تماشای ویدیوها در یوتیوب موزیک و استفاده از این سرویس بدون تبلیغات بهره ببرند.

تغییرات جدید یوتیوب در ماه آینده میلادی احتمالا انجام می‌شود و بروزرسانی جدید این سرویس از تاریخ ۱۲ آبان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در کنار این تغییر، برخی از ویژگی‌ها برای کاربران مشترک یوتیوب موزیک انحصاری خواهند شد، مانند «انتخاب موسیقی بر اساس درخواست» و «رد کردن نامحدود آهنگ‌ها». این تغییرات ابتدا در کانادا اعمال خواهند شد و برنامه توسعه جهانی آن به زودی توسط یوتیوب اعلام می‌شود.

هنوز مشخص نیست این تغییرات در چه زمانی برای سایر مناطق جهان اعمال شود اما احتمالا گوگل خبرهای جدیدی در آینده منتشر کند.

یوتیوب در چند وقت گذشته برای بهبود پلتفرم خود تلاش کرده است. به عنوان مثال این شرکت اعلام کرد که نمایش تبلیغات برای محتواهای «انکارکننده تغییرات اقلیمی» را متوقف می‌کند. همچنین محتواهایی که حاوی «اطلاعات نادرست درباره واکسن کرونا» است از این پلتفرم حذف خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی