ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

رندرهای اکسپریا پرو-۱ از دریچه دیافراگم متغیر دوربین اصلی خبر می‌دهد

هرچند در حال حاضر اطلاعاتی زیادی درباره محصول بعدی اکسپریا در دسترس نیست، ولی اخیرا چند رندر از موبایلی موسوم به اکسپریا پرو-۱ منتشر شده که ظاهرا دارای دوربینی با نوردهی دوگانه است. منبع انتشار ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

هرچند در حال حاضر اطلاعاتی زیادی درباره محصول بعدی اکسپریا در دسترس نیست، ولی اخیرا چند رندر از موبایلی موسوم به اکسپریا پرو-۱ منتشر شده که ظاهرا دارای دوربینی با نوردهی دوگانه است.

منبع انتشار این تصاویر هیچ اطلاعاتی از جمله تاریخ عرضه، قیمت یا مشخصات فنی را به اشتراک نگذاشته‌، ولی از روی خود رندرها می‌توانیم به نکات جالبی دست پیدا کنیم.

اکسپریا پرو-۱ شباهت زیادی به پرچمداران قبلی اکسپریا دارد؛ این دستگاه بلند و باریک است و به نظر می‌رسد که در ماژول دوربین آن از دریچه دیافراگم متغیر استفاده شده است. سامسونگ قبلا این فناوری را در محصولات خود آزمایش کرده بود. دوربین سونی احتمالا به‌صورت همزمان از دیافراگم f/2.0 و f/4.0 پشتیبانی می‌کند.

نکته جالب بعدی این‌جاست که اکسپریا پرو-۱ می‌تواند به یک دوربین ثبت ولاگ تبدیل شود. این دستگاه قابلیت اتصال به تجهیزاتی مثل میکروفن و یک مانیتور کوچک را دارد و حتی می‌توانید آن را روی نگهدارنده دستی یا سه پایه زمینی قرار دهید تا فیلم‌برداری آسان‌تری داشته باشید.

سونی گوشی‌های باکیفیت زیادی دارد اما اکثر آن‌ها به دلایل مختلف از جمله بازاریابی یا قیمت‌گذاری از نظر فروش موفقیتی کسب نکرده‌اند. این شرکت اکسپریا پرو را با قیمت تقریبی ۲۵۰۰ دلار روانه بازار کرد که قیمتی به اندازه دوربین‌های حرفه‌ای دارد. در نتیجه، حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم این شرکت برای اکسپریا پرو-۱ چه قیمتی تعیین می‌کند و چه سرنوشتی را برای این محصول رقم خواهد زد.

سونی قرار است فردا مراسمی برای برند اکسپریا برگزار کند. هنوز مشخص نشده که این مراسم میزبان چه محصول یا محصولاتی خواهد بود، اما بر اساس تبلیغی که هفته پیش از سوی این غول ژاپنی منتشر شد، موبایل آتی سونی از بهترین دوربین موجود در گوشی‌های هوشمند بهره می‌برد. بخش موبایل سونی از زمان معرفی اکسپریا ۱ مارک ۳ در اواخر ماه اوت تقریبا بی‌سروصدا فعالیت کرده و الان زمان خوبی است تا محصولی از سوی این برند معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی