ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ سومین بتای One UI 4 را برای سری گلکسی S21 منتشر کرد

شرکت سامسونگ بتای رابط کاربری One UI 4 را تقریبا یک ماه پیش منتشر کرد و اجازه استفاده از آن را برای برخی کاربران، قبل از انتشار نسخه پایدار فراهم کرد. اوایل ماه جاری دومین ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

شرکت سامسونگ بتای رابط کاربری One UI 4 را تقریبا یک ماه پیش منتشر کرد و اجازه استفاده از آن را برای برخی کاربران، قبل از انتشار نسخه پایدار فراهم کرد. اوایل ماه جاری دومین نسخه بتا با بهبود عملکرد و رفع مشکلات مربوط به رم، صفحه کلید و برخی موارد دیگر عرضه شد. حالا این شرکت کره‌ای سومین بتا را برای گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا منتشر کرده که انتشار اندروید ۱۲ برای این محصولات در آینده نزدیک حکایت دارد.

کاربران فروم XDA گفته‌اند سومین نسخه بتا ۹۷۵ مگابایت حجم دارد و با ورژن G998BXXU3ZUJG ،G998BOXM3ZUJB و G998BXXU3ZUJB منتشر می‌شود. تغییرات جدید شامل بهبود دستیار صوتی در اپ دوربین و رفع مشکل کار نکردن بیکسبی در صفحه قفل می‌شود. این نسخه بر اساس کد پایدار AOSP 12.0 است و سطح امنیتی را تا نوامبر ۲۰۲۱ افزایش می‌دهد.

از مهم‌ترین تغییرات این نسخه می‌توان به رفع ایراد افکت نور برای حیوانات و رفع خطایی که باعث راه‌اندازی مجدد گوشی بعد از تغییر تم آن می‌شد، اشاره کرد. رابط کاربری One UI 4 در خیلی از بخش‌ها تغییرات زیادی به خود دیده و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شده است. باز طراحی صفحه تنظیمات سریع، ویجت‌های جدید برای صفحه هوم، بهبود دارک مود، انیمیشن‌های جدید هنگام شارژ گوشی، بهبود تجربه چند وظیفگی و برخی موارد دیگر از آن جمله هستند.

گوگل در اندروید ۱۲ سبک طراحی خود را عوض کرده و از طریق Material You از دکمه‌های بزرگ و رنگ‌های متنوعی در سیستم استفاده می‌کند. سامسونگ نشانگرهای دیداری اندروید ۱۲ برای میکروفن و دوربین را به رابط کاربری خود می‌آورد تا در زمان استفاده از آن‌ها نسبت به حریم خصوصی خود اشراف داشته باشید. ویجت‌ها هم تغییرات زیادی داشته‌اند تا حال و هوای مدرن‌تری پیدا کنند. البته ظاهر آن‌ها به اندازه ویجت‌های گوگل رادیکال نیست، اما گوشه‌های گردتری دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • M K
    M K | ۴ آبان ۱۴۰۰

    وا گوشی آ ۷۲ من همچین مشکلی نداره که بخواد با تغییر تم خاموش روشن بشه!،نکنه با این آپدیتا خراب بشه؟! من میترسم آپدیت کنم😢

مطالب پیشنهادی