ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ‌تی‌سی از ایرباد بی‌سیم True Wireless Earbuds Plus رونمایی کرد

اگرچه مدتی می‌شود که اچ‌تی‌سی حضور چندانی در بازار گوشی‌های هوشمند ندارد و تمرکزش را روی هدست‌های واقعیت مجازی قرار داده، اما حالا از یک ایرباد بی‌سیم به نام True Wireless Earbuds Plus رونمایی کرده ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

اگرچه مدتی می‌شود که اچ‌تی‌سی حضور چندانی در بازار گوشی‌های هوشمند ندارد و تمرکزش را روی هدست‌های واقعیت مجازی قرار داده، اما حالا از یک ایرباد بی‌سیم به نام True Wireless Earbuds Plus رونمایی کرده که از فناوری حذف نویز فعال بهره می‌برد.

این ایرباد بی‌سیم با طراحی درون گوش، از سری‌های سیلیکونی بهره می‌برد. اچ‌تی‌سی همچنین ساقه‌های آن را کوتاه طراحی کرده تا کاربران در هنگام استفاده از آن راحت باشند. این ایرباد بی‌سیم برای ارائه تجربه صوتی بهتر، از فناوری حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی می‌کند.

در صورتی که در اچ‌تی‌سی True Wireless Earbuds Plus فناوری ANC فعال باشد، شارژدهی‌اش به ۴.۵ ساعت می‌رسد و در صورت غیرفعال بودن آن، کاربران می‌توانند تا ۵.۵ ساعت با آن کار کنند.

این ایرباد اچ‌تی‌سی مانند سایر ایربادهای موجود در بازار از کیس قابل شارژ بهره می‌برد که می‌تواند شارژدهی‌اش را تا ۸۶ ساعت برای پخش موسیقی افزایش دهد. این ایرباد جدید همچنین از استاندارد IPX5 پشتیبانی می‌کند تا در برابر عرق و پاشش آب مقاومت باشد و در فعالیت‌های ورزشی مشکلی برایش ایجاد نشود.

این ایرباد بی‌سیم اچ‌تی‌سی در رنگ‌های سفید و مشکی با قیمت ۶۹ پوند در بریتانیا به فروش می‌رسد. در حال حاضر اچ‌تی‌سی درباره عرضه این محصولش در کشورهای دیگر مانند ایالات متحده و اروپا اظهارنظری نکرده است.

اچ‌تی‌سی چند وقت پیش از هدست واقعیت مجازی Vive Flow با قیمت ۴۹۹ دلار رونمایی کرد. این محصول از بلندگوهای داخلی دوگانه، میکروفن دوگانه با قابلیت اکو و حذف نویز، پشتیبانی از بلوتوث، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. اچ‌تی‌سی Vive Flow از نمایشگر دوگانه ۱۶۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی با رفرش ریت ۷۵ هرتز و میدان دید ۱۰۰ درجه بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی