ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S22 اولترا ظاهرا با بالاترین میزان روشنایی نمایشگر معرفی می‌شود

گوشی‌های پرچمدار سامسونگ از نمایشگر خوبی بهره می‌برند و گلکسی S22 اولترا نیز از این قاعده مستثنی نیست. طبق گفته‌های IceUniverse پنل اولد مورد استفاده در گوشی جدید سامسونگ بالاترین میزان روشنایی را خواهد داشت. ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۷ آبان ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۵

گوشی‌های پرچمدار سامسونگ از نمایشگر خوبی بهره می‌برند و گلکسی S22 اولترا نیز از این قاعده مستثنی نیست. طبق گفته‌های IceUniverse پنل اولد مورد استفاده در گوشی جدید سامسونگ بالاترین میزان روشنایی را خواهد داشت. حداکثر روشنایی نمایشگر این دستگاه بالاترین میزانی است که شرکت کره‌ای تا به حال روی گوشی‌های هوشمند ثبت کرده است.

البته هنوز اعداد واقعی ذکر نشده، اما می‌توان ماکزیمم روشنایی آن را حدس زد. روشنایی گلکسی S21 اولترا به ۱۵۰۰ نیت می‌رسد، بنابراین باید عددی بالاتر از آن باشد. ظاهرا سامسونگ از این پنل به طور اختصاصی برای سری گلکسی S22 بهره می‌برد و آن را در اختیار دیگر شرکت‌ها قرار نمی‌دهد.

روی پنل پشتی این دستگاه با طراحی متفاوت دوربین روبه‌رو هستیم، با این حال همچنان از ۴ سنسور بهره می‌برد و احتمالا مشخصات مشابه با گلکسی S21 اولترا دارد. طراحی دوربین اصلی P شکل است، اما طراحی دوربین سلفی تغییری نداشته و همچنان شاهد استفاده از یک حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر هستیم. طبق گزارش اخیر، گلکسی اس ۲۲ اولترا به نمایشگر ۶.۸ اینچی مجهز می‌شود که از هردو طرف خمیده است. این نمایشگر از رفرش ریت و رزولوشن بالا بهره می‌برد و ابعاد خود دستگاه برابر ۱۶۳.۲ در ۷۷.۹ در ۸.۹ میلی‌متر است، البته اگر برآمدگی دوربین را هم در نظر بگیریم، حداکثر ضخامت این پرچمدار به ۱۰.۵ میلی‌متر می‌رسد.

گلکسی S22 Ultra به نمایشگر ۶.۸ اینچی LTPO با رزولوشن +QHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود. این دستگاه همچنین از تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ یا اگزینوس ۲۲۰۰ بهره می‌برد. از سایر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به حداکثر ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. چند ماه تا معرفی خانواده گلکسی S22 فاصله داریم و در این مدت باید منتظر انتشار اطلاعات جدیدتری از آن‌ها باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی