ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تولید قطعات سری گلکسی S22 را آغاز کرده است

براساس گزارشی جدید، سامسونگ تولید قطعات مدل‌های مختلف گلکسی S22 را شروع کرده است. کمبود تراشه در جهان روی همه شرکت‌ها تاثیرات منفی گذاشته و غول کره‌ای هم برای اینکه تاخیرهای غیر ضروری در عرضه ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۵

براساس گزارشی جدید، سامسونگ تولید قطعات مدل‌های مختلف گلکسی S22 را شروع کرده است. کمبود تراشه در جهان روی همه شرکت‌ها تاثیرات منفی گذاشته و غول کره‌ای هم برای اینکه تاخیرهای غیر ضروری در عرضه پرچمدارانش ایجاد نشود، از همین حالا شروع به تولید انبوه قطعات آن‌ها کرده است.

به گزارش WinFuture، تولید کابل‌های انعطاف‌پذیری که روی برد اصلی سری گلکسی S22 نصب می‌شود، شروع شده. این قطعه برای گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا استفاده می‌شود و شرکت‌های آسیایی تولید آن را از هفته گذشته شروع کرده‌اند. حجم تولید به ده‌ها هزار رسیده، اما ظاهرا مشکلاتی هم در بخش کنترل کیفیت وجود دارد.

البته این مشکل چندان حاد نیست و برای تولید انبوه خانواده گلکسی S22 مشکل‌ساز نخواهد بود. سامسونگ روی فروش این گوشی‌ها در آمریکا حساب ویژه‌ای باز کرده و بنابراین تولید قطعات همه مدل‌ها را باهم آغاز کرده تا خللی در فرایند تولید ایجاد نشود. طبق اطلاعات قبلی، کره‌ای‌ها پیش فروش کهکشانی‌های جدید خود را از نیمه دوم بهمن ماه شروع می‌کند و چند روز بعد عرضه رسمی آن‌ها شروع می‌شود.

سامسونگ برای جلوگیری از ایجاد وقفه در فرایند تولید گوشی‌ها، تمام توان خود را به کار بسته و می‌داند عدم عرضه درست و به موقع کهکشانی‌های جدید می‌تواند تاثیرات بدی در میزان فروش آن بگذارد. در دسترس بودن تمام مدل‌ها بعد از معرفی خانواده گلکسی S22 فرصت خوبی در اختیار سامسونگ قرار می‌‌دهد تا از رقبای خود جلو بیفتد.

پرچمداران جدید سامسونگ از تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ در آمریکا و اگزینوس ۲۲۰۰ در سایر بازارهای بین‌المللی بهره می‌برند. طبق شایعات قبلی، گلکسی S22 اولترا به قلم S Pen مجهز می‌شود و دوربین با چینش P شکل را در پنل پشتی آن شاهد خواهیم بود. ظاهرا این نسخه جایگزین مدل محبوب سری گلکسی نوت می‌شود و راه آن را ادامه می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی