ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کلیدی و قیمت گلکسی A13 5G افشا شد

از ماه گذشته شایعات در مورد گوشی گلکسی A13 5G بالا گرفته و اکنون یک حساب توییتری مشخصات کلیدی این دستگاه را منتشر کرده است. سامسونگ در تلاش است تا مانند بسیاری از برندها گوشی‌های ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

از ماه گذشته شایعات در مورد گوشی گلکسی A13 5G بالا گرفته و اکنون یک حساب توییتری مشخصات کلیدی این دستگاه را منتشر کرده است. سامسونگ در تلاش است تا مانند بسیاری از برندها گوشی‌های ۵G بیشتری به دست کاربران برساند و ظاهرا این گوشی ارزان‌ترین مدل ۵G سامسونگ خواهد بود.

گلکسی A13 5G از یک نمایشگر ۶.۴۸ اینچی LCD با وضوح فول اچ دی پلاس بهره می‌برد. رندرهای CAD که چندی پیش منتشر شده بود نشان از یک ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر داشت. دوربین اصلی دستگاه یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی است که یک دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند. فعلا از دوربین سلفی اطلاعاتی در دست نیست.

گوشی جدید کره‌ای‌ها از تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ بهره می‌برد که مودم ۵G را نیز دارد. البته چندی قبل این دستگاه با تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ در بنچمارک‌ها رویت شد و اکنون این منبع فناوری آن را تایید کرده است. طرفیت باتری آن ۵ هزار میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. برای امنیت بیشتر یک سنسور اثر انگشت روی فریم کناری گوشی وجود دارد.

گلکسی A13 ۵G با رم‌های ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت و با دو حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار می‌شود. به نظر می‌رسد سامسونگ این گوشی هوشمند را با قیمت ۲۴۹ دلار روانه بازار می‌کند.

سری گلکسی A و M همیشه فروش بالایی را برای کره‌ای‌ها رقم می‌زنند و تعجبی ندارد که سامسونگ از مشخصات خوبی در میان رده‌های خود بهره بگیرد. طی این سال‌ها و با پیشرفت اندروید تمایل کاربران به خرید گوشی‌های میان رده بیشتر شده است. رقابت در این رده از گوشی‌ها، به نفع کاربران است و هر کدام از شرکت‌ها برای بدست آوردن سهم بیشتر دستگاه بهتری را روانه بازار می‌کنند. طبق شایعات، گلکسی A13 ۵G احتمالا تا پایان سال جاری میلادی معرفی می‌شود اما تا ژانویه ۲۰۲۲ در دسترس قرار نخواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی