ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوی کالبدشکافی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ساختار داخلی آن را نشان می‌دهد

شیائومی به تازگی از گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس رونمایی کرده و فروش خوبی هم در دقایق ابتدایی بدست آورد. حالا شیائومی ویدیوی کالبد شکافی گوشی رده بالای خود را منتشر کرده تا دقت ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

شیائومی به تازگی از گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس رونمایی کرده و فروش خوبی هم در دقایق ابتدایی بدست آورد. حالا شیائومی ویدیوی کالبد شکافی گوشی رده بالای خود را منتشر کرده تا دقت و ساختار داخلی فوق العاده آن را به نمایش بگذارد.

در این ویدیو با برداشتن پنل پشتی اجزای داخلی دستگاه مشاهده می‌شود. بیشتر فضای گوشی به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند، اختصاص یافته است. در قسمت بالای پردازنده حافظه داخلی و دوربین سه گانه وجود دارد. لنز اصلی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۱۰۸ مگاپیکسلی HM2 سامسونگ است که یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو در کنار آن دیده می‌شود. اندازه سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی در مقایسه با دو دوبین دیگر بسیار بزرگتر است. حسگر اولترا واید هیچ گونه قاب فلزی ندارد و سنسور CMOS مستقیما روی برد اصلی دستگاه قرار گرفته است.

اسپیکرهای استریو و متقارن JBL و همین طور موتور خطی محور X در این دستگاه دیده می‌شوند. اسپیکرها از صدای Hi-Res و دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند. گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس به فناوری خنک‌‌کننده مایع VC مجهز است تا دمای دستگاه در حین کارهای سنگین افزایش پیدا نکند.

این گوشی هوشمند از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس ساخته شده توسط سامسونگ بهره می‌برد. تراشه دیمنسیتی ۹۲۰ در کنار ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 وظایف پردازشی را برعهده دارد.

تراشه دیمنستی ۹۲۰ با لیتوگرافی ۶ نانومتری مدیاتک تولید می‌شود که چهار هسته Arm Cortex-A78 با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز و چهار هسته Arm Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز دارد. این دستگاه از اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 استفاده می‌کند و ظرفیت باتری آن ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است. قیمت مدل پایه این گوشی در بازار چین ۳۱۰ دلار در است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رادوین عبادی
    رادوین عبادی | ۱۱ آبان ۱۴۰۰

    سلام ببخشید معادل پردازنده دایمنسیتی 920 در اسنپدراگون کدوم نسخه است؟

مطالب پیشنهادی