ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای جدید گلکسی S22 و S22 پلاس منتشر شد: نمایشگر تخت با کمترین حاشیه

وب‌سایت «LetsGoDigital» رندرهایی از گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس به اشتراک گذاشته که تغییرات طراحی آن را نسبت به نسل قبل نشان می‌دهد. همان‌طور که در رندرهای به اشتراک گذاشته شده مشاهده می‌شود، طراحی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

وب‌سایت «LetsGoDigital» رندرهایی از گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس به اشتراک گذاشته که تغییرات طراحی آن را نسبت به نسل قبل نشان می‌دهد.

همان‌طور که در رندرهای به اشتراک گذاشته شده مشاهده می‌شود، طراحی موبایل‌های جدید سامسونگ از نظر طراحی تغییری فاحشی نسبت به نسل قبلی ندارند و گلکسی S22 و گلکسی S22‌ پلاس از زبان طراحی گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس پیروی می‌کنند.

به نظر می‌رسد نسل جدید گلکسی اس سامسونگ نیز از ماژول دوربین با چیدمان عمودی بهره ببرد که در قسمت بالایی سمت چپ پنل پشتی تا لبه موبایل کشیده شده است. همچنین با توجه به تصاویر، پنل جلویی دستگاه نیز طراحی تخت خواهد داشت.

انتظار می‌رود گلکسی S22 با نمایشگر ۶.۰۶ اینچی OLED و رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس رونمایی شود. همچنین گلکسی S22‌ پلاس نیز احتمالا با نمایشگر ۶.۵۵ اینچی در مقایسه با نسل قبلی با نمایشگر ۶.۶۷ اینچ از راه خواهد رسید.

پیشتر نیز تصویری از محافظ نمایشگر پرچمداران بعدی سامسونگ منتشر شده بود که صفحه نمایش گلکسی S22 و S22 پلاس را بدون هیچ حاشیه‌ای نشان می‌داد. ظاهرا براساس اطلاعات منتشر شده، خانواده گلکسی S22 کمی عریض‌تر از نسل قبلی خواهد بود اما ضخامت و ارتفاع آن کمتر شده است. لبه‌های بدنه هم کمی گردتر شده تا راحت‌تر در دست قرار بگیرد. در اطراف نمایشگر کمترین میزان حاشیه دیده می‌شود و اندازه آن تقریبا در تمام جهات یکسان است. با این حال، نمی‌توانیم به طراحی این محافظ صفحه از بابت مقدار حاشیه‌های نمایشگر اعتماد کنیم.

به نظر می‌رسد موبایل‌های جدید این سری با چیپست جدید اگزینوس ۲۲۰۰ و پردازشگر گرافیکی AMD در برخی بازارها در دسترس کاربران قرار بگیرند. این در حالی است که پرچمدارهای بعدی سامسونگ احتمالا در بازار ایالات متحده و چین با تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ عرضه خواهند شد.

در نهایت باید دید سامسونگ گوشی‌های هوشمند این سری را با چه مشخصات و طراحی عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی