ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتو E30 با اندروید گو و قیمت ۱۰۰ یورو معرفی شد

شرکت موتورولا بدون سروصدا در سایت اسلواکی و بلژیک گوشی موتو E30 را معرفی کرد. محصول جدید موتورولا شباهت‌های زیادی با گوشی موتو E40 دارد و از اندروید ۱۱ گو بهره می‌برد. این دستگاه اقتصادی ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

شرکت موتورولا بدون سروصدا در سایت اسلواکی و بلژیک گوشی موتو E30 را معرفی کرد. محصول جدید موتورولا شباهت‌های زیادی با گوشی موتو E40 دارد و از اندروید ۱۱ گو بهره می‌برد. این دستگاه اقتصادی به ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است.

موتورولا موتو E30 از تراشه Unisoc T700 و یک نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با وضوح اچ‌دی پلاس، نسبت تصویر ۲۰:۹ و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. در پنل پشتی این گوشی شاهد یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۰.۸ میکرومتر (۱.۶ میکرومتر با باینینگ ۴ به ۱) و دریچه دیافراگم با f/1.8 هستیم. این دوربین توانایی ضبط ویدیوهای ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد.

در کنار دوربین اصلی، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربینذ تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی نیز سنسور ۸ مگاپیکسلی دارد که حفره‌ای درون نمایشگر میزبان آن است. ظرفیت باتری در این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و طبق ادعای موتورولا، عمر باتری بیش از ۴۰ ساعت را ارائه می‌کند. با این حال خبری از شارژ سریع نیست و تنها باید به ۱۰ وات بسنده کنید.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و گواهی IP52 اشاره کرد. بدنه محصول جدید موتورولا از جنس پلاستیک ساخته شده و ۱۹۸ گرم وزن دارد.

تنها نقطه ضعف گوشی موتو E30 رم و فضای ذخیره‌سازی پایین آن است. این دستگاه پیکربندی دیگری ندارد و از درگاه کارت حافظه برای دسترسی به فضای ذخیره‌سازی بیشتر هم پشتیبانی نمی‌کند. این گوشی هوشمند موتورولا از شبکه ارتباطی ۴G، بلوتوث ۵ و GPS بهره می‌برد، اما خبری از NFC در آن نیست. سایت بلژیک موتورولا قیمت این گوشی را ۱۰۰ یورو ذکر کرده، اما گوشی موتو E20 که قابلیت‌های کمتری دارد هم با چنین قیمتی در بازار اروپا به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی