ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشکلات بی‌پایان پیکسل ۶: شکایت کاربران از باز شدن قفل دستگاه با اثر انگشت ثبت نشده

برخی کاربران گوشی‌های سری پیکسل ۶ نگران امنیت موبایل خود هستند و می‌گویند قفل دستگاه با اثر انگشت‌ ثبت نشده نیز باز می‌شود. موضوع کند بودن عملکرد حسگر اثر انگشت پیکسل ۶ طی روزهای گذشته ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

برخی کاربران گوشی‌های سری پیکسل ۶ نگران امنیت موبایل خود هستند و می‌گویند قفل دستگاه با اثر انگشت‌ ثبت نشده نیز باز می‌شود.

موضوع کند بودن عملکرد حسگر اثر انگشت پیکسل ۶ طی روزهای گذشته خبرساز شد و برخی کاربران از این موضوع ابراز نارضایتی کرده بودند، اما گوگل این موضوع را به ارتقا امنیت دستگاه نسبت داد. حالا گزارش‌های دیگری می‌گویند قفل دستگاه با اثر انگشت ثبت نشده نیز باز می‌شود.

کاربران ردیت گزارش‌های مختلفی در مورد عملکرد ضعیف و کند بودن حسگر اثرانگشت سری پیکسل ۶ به اشتراک گذاشته‌اند و حالا صحبت از مشکل دیگری به میان آمده است و تاکنون ۴ کاربر اعلام کرده‌اند حسگر اثر انگشت مشکل جدی‌تری دارد و اثر انگشت‌های ثبت نشده را نیز تایید می‌کند.

زمانی که کاربران از کند بودن عملکرد حسگر اثرانگشت پیکسل ۶ شکایت داشتند، گوگل به این نکته اشاره کرد که این کند بودن مشکل نیست و نشان‌دهنده امنیت بالای دستگاه است. اما باید دید اکنون چه پاسخی به کاربران در مورد باز شدن قفل دستگاه با اثرانگشت ثبت نشده می‌دهد.

تاکنون 4 کاربر در ردیت به این موضوع اشاره کرده‌اند که قفل پیکسل 6 با هر اثرانگشتی باز می‌شود. باز شدن قفل موبایل با هر اثر انگشتی می‌تواند فاجعه‌ای در امنیت موبایل‌های این سری محسوب شود و باید دید آیا تعداد کاربرانی که چنین مشکلی را گزارش می‌کنند طی ساعات و روزهای آینده افزایش پیدا خواهد کرد یا خیر.

کاربران می‌گویند با وجودی که نمایشگر را به خوبی تمیز کرده‌ و مجددا آزمایش کرده‌اند، با این مشکل روبرو شده‌اند که حسگر اثر انگشت باز هم دچار خطا می‌شود و قفل گوشی به راحتی با اثر انگشت ثبت نشده باز می‌شود.

یکی از کاربران که به تازگی پیکسل ۶ خریداری کرده می‌گوید قفل گوشی با انگشت همسرش نیز به راحتی و بدون اینکه در موبایل تعریف شده باشد، باز می‌شود.

علی‌رغم توضیح گوگل در مورد لایه‌های امنیتی بیشتر، کاربران نظر دیگری دارند و امنیت تایید هویت بیومتریک گوگل را زیر سوال برده‌اند. باید دید گوگل به این گزارش‌ها چه واکنش نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Farzad6058
    Farzad6058 | ۱۸ آبان ۱۴۰۰

    اومد ابروشو درست کنه زد چششو کور کرد

  • noisymind
    noisymind | ۱۸ آبان ۱۴۰۰

    گوگل سرعت پایین باز شدن با اثر انگشت رو به امنیت بیشتر نسبت داد، حالا باز شدن با انگشت تعریف نشده رو میخواد به چی نسبت بده؟!

    • Crab Nebula
      Crab Nebula | ۱۸ آبان ۱۴۰۰

      به افزایش سرعت بازشدن با اثر انگشت🤣🤣🤣

مطالب پیشنهادی