ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اوپو A55s با تراشه اسنپدراگون در گیک‌بنچ رویت شد

دستگاهی با شماره مدل CPH2309 منتسب به اوپو A55s با چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ و رم ۴ گیگابایت در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است. اوپو در اوایل سال میلادی از گوشی A55 5G با تراشه دیمنسیتی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

دستگاهی با شماره مدل CPH2309 منتسب به اوپو A55s با چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ و رم ۴ گیگابایت در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است.

اوپو در اوایل سال میلادی از گوشی A55 5G با تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ رونمایی کرده بود و چند ماه قبل نیز نسخه 4G آن با تراشه هلیو G35 معرفی شده بود. اکنون طبق مستندات ارائه شده از گوشی منتسب به اوپو A55s با نام CPH2309، این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ بهره می‌برد که از شش هسته ۱.۸ گیگاهرتزی و دو هسته ۲.۰۴ گیگاهرتزی تشکیل شده است. همچنین چیپست گوشی با ۴ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۱ همراه می‌شود.

همانطور که در تصاویر مشخص است، اوپو A55s در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به امتیاز ۵۱۰ و ۱۵۹۲ دست پیدا کرده است.

گزارش‌های مربوط به CPH2309 نشان می‌دهد که نسخه‌ای از این گوشی با شماره مدل A102OP راهی بازار ژاپن خواهد شد و همچنین در لیست‌های گواهی بلوتوث از این گوشی به عنوان اوپو A55s 5G یاد شده است.

علاوه بر این، گواهینامه TUV منتشر شده نیز نشان می‌دهد که گوشی جدید اوپو از یک باتری ۴۸۹۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد که از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. طبق برخی شایعات، A55s احتمالا به اوپو A54 5G که در ماه آوریل معرفی شد، شباهت داشته باشد.

اوپو A54 5G از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. همچنین در بخش دوربین از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

همچنین اوپو اکنون گوشی‌های زیادی مانند A95 4G یا Reno 7 را برای عرضه در آینده نزدیک در برنامه خود دارد و همچنین قصد ساخت تراشه اختصاصی خود برای پرچمداران را دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی