ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

اخراج گسترده کارمندان فولکس واگن برای رقابت در شرایط تازه صنعت خودروسازی

هربرت دیس مدیرعامل گروه بزرگ خودروسازی فولکس واگن اعلام کرد که در صورت اجرا نشدن برنامه کاهش نیروی انسانی این شرکت به میزان 30000 نفر امکان حرکت سریع به سمت تولید خودروهای برقی وجود ندارد. ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

هربرت دیس مدیرعامل گروه بزرگ خودروسازی فولکس واگن اعلام کرد که در صورت اجرا نشدن برنامه کاهش نیروی انسانی این شرکت به میزان 30000 نفر امکان حرکت سریع به سمت تولید خودروهای برقی وجود ندارد.

در حال حاضر هربرت دیس که از سال 2015 سکان‌دار گروه فولکس واگن است در تلاش است تا رابطه خود را با شورای کارگران فولکس واگن بهبود ببخشد.

این درگیری کار را به جایی رسانده که امکان تغییر مدیریت این گروه وجود دارد و در حال حاضر شورای میانجیگری که شامل تمام مدیران رده بالای گروه فولکس واگن و سهامداران بزرگ است در مورد سرنوشت آینده این گروه تصمیم خواهند گرفت.

در حال حاضر آقای دیس از موضع خود عقب نشینی کرده است اما مشخص نیست آینده گروه فولکس واگن در این روزهای سخت اقتصاد جهانی به کجا پیش خواهد رفت.

دیس به شدت به دنبال حرکت هرچه سریع‌تر به سمت برقی سازی ناوگان گروه فولکس واگن است و در این راه شرکت تسلا را ستایش می‌کند و رابطه دوستانه‌ای نیز با ایلان ماسک دارد.

هربرت دیس به خوبی از وضعیت و آینده صنعت خودروسازی آگاه است و می‌داند که خودروهای احتراق داخلی برای مدت کوتاهی در دسترس خواهند بود و پس از آن برقی سازی گسترده‌ای در صنعت خودروسازی اتفاق خواهد افتاد.

در حال حاضر آقای دیس تا سال 2023 قرارداد کاری با فولکس واگن دارد و به نظر نمی‌رسد که این شرکت قصد تغییر مدیرعامل خود را داشته باشد اما در هر صورت فولکس واگن باید در دو زمین یعنی حفظ نیروی کار و رقابتی شدن در بازار خودروهای برقی بجنگد که اصلا کار ساده‌ای نیست.

در حال حاضر فولکس واگن محصولات برقی با برند خود را با نام ID روانه بازار می‌کند که با استقبال نسبتا خوبی در بازارهای اروپایی و آمریکای شمالی مواجه شده است.

در این میان بازار داخلی چین نیز یکی از بازارهای مهم برای گروه فولکس واگن است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • J.A.R.V.I.S
    J.A.R.V.I.S | ۲۰ آبان ۱۴۰۰

    حالا یک عده اینجا دنبال اینن که جمعیت ایران رو بیشتر کنن.
    البته اون ها منظور دیگه ای از افزایش جمعیت دارن.
    اما بهتون میگم این دنیا با نهایتا یک میلیارد نفر هم پیش میره.

    یک قلم فقط تعداد راننده ها(سواری و باری) در ایران رو حساب کنید و ببینید تا چند سال دیگه که ماشین ها خودران بشن چن نفر قرار هست بیکار بشن.

    نگید اینجا ایرانه و تا صد سال دیگه همچین چیزهایی رو نخواهیم دید اینجا. فقط ببینید فاصله اولین تاکسی اینترنتی دنیا اوبر با بوجود اومدن اولین تاکسی اینترنتی در ایران چقدر طول کشید. و چند تا دفتر تاکسی بسته شدن(که البته باعث راحتتر شدن زندگی شد) یا اومدن 4g در دنیا و ایران رو مقایسه کنید

مطالب پیشنهادی