ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
تکنولوژی

اینستاگرام از ویژگی Rage Shake رونمایی کرد؛ برای ثبت مشکلات، گوشی خود را تکان دهید

دو ویژگی جدید به شبکه اجتماعی اینستاگرام اضافه شده است که تجربه کلی کاربران را بهبود می‌بخشد. یکی از ویژگی‌ها با نام Rage Shake برای ثبت گزارش مشکلات این پلتفرم است که با تکان دادن ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

دو ویژگی جدید به شبکه اجتماعی اینستاگرام اضافه شده است که تجربه کلی کاربران را بهبود می‌بخشد. یکی از ویژگی‌ها با نام Rage Shake برای ثبت گزارش مشکلات این پلتفرم است که با تکان دادن گوشی قابل استفاده است و قابلیت دیگر،‌ گزینه جدیدی برای حذف تصاویر یک اسلاید ارائه می‌کند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام اعلام کرد که دو ویژگی جدید برای بهبود تجربه کاربران به این اپلیکیشن اضافه شده است که یکی از آن‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تا مشکلات این پلتفرم را سریع و راحت‌تر گزارش کنند. با وجود این ویژگی اگر اینستاگرام با مشکلی مواجه شود، کاربران پس از تکان دادن گوشی خود با صفحه‌ای مواجه می‌شود که از آن‌ها «درباره مشکل بوجود آمده» سوال می‌کند و فضایی برای گزارش اشکال در اختیار کاربران قرار گرفته است.

اینستاگرام

به گفته موسری، این ویژگی باعث ثبت بازخوردهای کاربران اینستاگرام می‌شود و به این شبکه اجتماعی برای اولویت‌بندی اشکالات خود کمک خواهد کرد. او در توییتر خود گفت:

شما می‌توانید با این ویژگی دقیقا توضیح دهید که چه مشکلی رخ داده است و چگونه با این مشکل مواجه شده‌اید و ما از متخصصان خود درخواست می‌کنیم تا به آن رسیدگی کنند.

موسری همچنین از ویژگی جدید دیگر برای اینستاگرام رونمایی کرد که هم اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است. با استفاده از آن کاربران می‌توانند یکی از تصاویر موجود در یک مجموعه را حذف کنند. برای مثال اگر پس از ارسال چندین عکس در یک پست، قصد حذف کردن یکی از آن‌ها را داشته باشید، با وجود ویژگی جدید می‌توانید تنها همان یک عکس را از پست خود حذف کنید. به گفته او کاربران زیادی درخواست چنین ویژگی را کرده‌اند و این شرکت در نهایت آن را ارائه کرده است.

اینستاگرام

برای انجام این کار، پست موردنظر خود که چندین عکس در آن قرار دارد را باز کنید و از منوی سه نقطه بالا سمت راست آن، گزینه ویرایش را انتخاب کنید. در این مرحله می‌توانید تمام تصاویر موجود در این پست را مشاهده کنید و اکنون در بالا سمت چپ هرکدام از آن‌ها یک «آیکون سطل زباله» نیز دیده می‌شود که با انتخاب آن می‌توانید یکی از عکس‌های موجود در مجموعه را حذف کنید.

ویژگی حذف عکس هم کنون فقط در دسترس کاربران iOS و ویژگی ثبت گزارش با تکان دادن گوشی برای تمام کاربران ایالات متحده اینستاگرام ارائه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی