ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی تب A8 با دریافت تاییدیه وای‌فای، یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

گلکسی تب A8 سامسونگ گواهی وای‌فای دریافت کرد و با این حساب، زمان زیادی تا رونمایی از تبلت جدید سامسونگ باقی نمانده و به عرضه رسمی آن بسیار نزدیک هستیم. این تبلت در Wi-Fi Alliance ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

گلکسی تب A8 سامسونگ گواهی وای‌فای دریافت کرد و با این حساب، زمان زیادی تا رونمایی از تبلت جدید سامسونگ باقی نمانده و به عرضه رسمی آن بسیار نزدیک هستیم. این تبلت در Wi-Fi Alliance با شماره مدل SM-X205 رویت شده است.

این فهرست علاوه بر نام گلکسی تب A8، پشتیبانی از وای‌فای ۲.۴ گیگاهرتزی و ۵ گیگاهرتزی را تایید می‌کند. این تبلت قبلا در پایگاه داده گیک‌بنچ با تراشه Unisoc T618 مشاهده شده بود. این دستگاه از اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.0 بهره می‌برد.

تبلت جدید کره‌ای‌ها به یک نمایشگر ۱۰.۵ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز مجهز می‌شود. این تبلت همچنین از چهار بلندگو با فناوری دالبی اتموس بهره می‌برد.

پردازنده به کار رفته در تبلت آینده سامسونگ، Tiger T618 شرکت Unisoc خواهد بود که با لیتوگرافی ۱۲ نانومتری تولید شده و برای بازی چندان مناسب نیست. این تراشه از دو هسته Cortex-A75 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز بهره می‌برد و پردازشگر گرافیکی Mali-G52 و مودم LTE نیز دارد.

برخی مدل‌ها از شبکه LTE پشتیبانی می‌کنند و بقیه نسخه‌ها وای‌فای خواهند بود. این تبلت سامسونگ به ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم مجهز می‌شود، البته شاهد عرضه آن در نسخه‌های دیگری نیز خواهیم بود. کاربران می‌توانند آن را در مدل‌های ۴/۶۴ و ۴/۱۲۸ گیگابایتی نیز سفارش دهند.

تبلت جدید سامسونگ به یک باتری با ظرفیت ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعت مجهز می‌شود که از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. برای مقایسه بد نیست بدانید گلکسی تب A7 2020 با همین باتری و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی عرضه شده. دوربین جلویی تبلت جدید سامسونگ ۵ مگاپیکسلی و دوربین اصلی آن نیز ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. در آینده اطلاعات بیشتری از این تبلت منتشر می‌شود، با این حال ظاهرا نباید مدت زمان زیادی برای معرفی آن صبر کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی