ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل اول هدست واقعیت ترکیبی اپل با تمرکز روی بازی و ارتباطات از راه می‌رسد

اپل سخت مشغول کار روی یک هدست‌ واقعیت مجازی و افزوده است که احتمالا سال آینده میلادی از راه می‌رسد. حالا بلومبرگ در گزارشی جزئیات جدیدی درباره اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل منتشر کرده که ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

اپل سخت مشغول کار روی یک هدست‌ واقعیت مجازی و افزوده است که احتمالا سال آینده میلادی از راه می‌رسد. حالا بلومبرگ در گزارشی جزئیات جدیدی درباره اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل منتشر کرده که از تمرکزش روی بازی، ارتباطات و همچنین محتوای رسانه‌ای خبر می‌دهد.

«مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ انتظار دارد که این محصول روی سه حوزه تمرکز کند و قابلیت‌های زیادی در این زمینه در اختیار کاربران قرار دهد:

«گیمینگ یکی از موارد مورد توجه این دستگاه خواهد بود، مخصوصا اینکه از چندین پردازشگر، یک فن، نمایشگرهای با رزولوشن بالا و همچنین اپ استور اختصاصی بهره می‌برد. این هدست می‌تواند یک دستگاه رویایی برای توسعه‌دهندگان بازی باشد. حوزه بعدی مورد توجه اپل، محتوای رسانه‌ای است که انتظار دارم کوپرتینویی‌ها با همکاری شرکای رسانه‌ای خود، محتوای واقعیت مجازی برای این هدست تولید کنند. در نهایت با ارتباطات روبه‌رو هستیم. هدست واقعیت ترکیبی اپل از Animoji و ارتباط واقعیت مجازی فیس‌تایم پشتیبانی خواهد کرد.»

مشخصات احتمالی هدست واقعیت ترکیبی اپل

هدست واقعیت ترکیبی اپل

تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره این محصول کوپرتینویی‌ها بوده‌ایم که مشخصات فنی و جزئیات آن‌ها را در اختیار ما قرار می‌دهند. انتظار داریم هدست واقعیت ترکیبی اپل با وزن کم، دو پردازشگر اصلی، دو نمایشگر 4K با فناوری میکرو LED، قابلیت ردیابی چشم، ۱۵ ماژول اپتیکال، ارتباط وای فای 6E و موارد دیگر از راه برسد.

اپل همچنین چندین پتنت برای این محصولش به ثبت رسانده و برخی از آن‌ها مربوط به نرم افزارش می‌شود. به گفته گورمن، تولید انبوه این محصول در فصل دوم ۲۰۲۲ آغاز می‌شود و در فصل چهارم همان سال از راه می‌رسد. هدست‌ها نقش مهمی در آینده اپل ایفا خواهند کرد.

یکی از تحلیلگران معتبر محصولات اپل یعنی «مینگ-چی کو» می‌گوید هدست‌های اپل طی ۱۰ سال آینده جایگزین آیفون‌ها می‌شوند، هرچند در ابتدا این محصولات به عنوان جایگزین مک، آیفون یا آیپد از راه نمی‌رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی