ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

محصولات جدید دیجی کالا در رویداد «برخط ایران» رونمایی شدند

دیجی کالا در رویداد «برخط ایران» از محصولات جدید خود به طور رسمی رونمایی کرد و درباره آنها توضیحات تفصیلی ارائه کرد و مدیران عامل این گروه از جزییات محصولات جدید دیجی کالا پرده برداشتند. ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۴

دیجی کالا در رویداد «برخط ایران» از محصولات جدید خود به طور رسمی رونمایی کرد و درباره آنها توضیحات تفصیلی ارائه کرد و مدیران عامل این گروه از جزییات محصولات جدید دیجی کالا پرده برداشتند.

در این رویداد که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، دیجی کالا با پخش ویدیویی چند ده دقیقه‌ای از محصولات جدید خود رونمایی کرد و به ارائه آمارهایی تازه درباره این محصولات پرداخت: دیجی کالا جت، دیجی اکسپرس، دیجی کالا مهر، پیندو و فروش کسب و کارهای بومی در دیجی کالا این پنج محصول جدید بودند که مدت زمانی از فعالیت همگی آنها می‌گذرد اما حالا به طور رسمی از این محصولات رونمایی شده و از دستاوردهای اولیه آنها صحبت شد.

دیجی کالا جت، فروش و ارسال سریع محصولات

دیجی کالا جت، بازوی فروش محصولات به صورت On Demand دیجی کالا است که در وهله اول از فروش محصولات سوپرمارکتی کار خود را شروع کرده است. در این رویداد اعلام شد سه ویژگی اصلی دیجی کالا جت ارسال سریع، هزینه سرویس که ارزان ترین است و جت مارت‌ها است. در دیجی کالا جت محصولات قرار است ظرف نیم ساعت به مشتری برسند و در حال حاضر ارسال کالاها نیز در هر نقطه‌ای که این سرویس فعالیت دارد، رایگان است. جت مارت‌ها نیز در واقع یک سری دارک استور هستند و مراکزی پر از محصولات متنوع به حساب می‌آیند که تنها برای فروش آنلاین استفاده می‌شوند و دربشان برای خریداران فیزیکی باز نیست. این جت مارت‌ها در نقاطی از شهر ساخته می‌شوند که مسیریابی سریعی به نقاط مختلفی داشته باشند.

در این رویداد اعلام شد در حال حاضر نود درصد سفارشات کمتر از نیم ساعت به دست مشتریان می‌رسد و در این مدت زمان فعالیت دیجی کالا جت، سی درصد سفارشات هم زیر پانزده دقیقه رسیده است.

دیجی اکسپرس، قلب لجستیک ایران

«دیجی اکسپرس» نیز به عنوان قلب لجستیک دیجی کالا معرفی شد و اعلام شد که این سرویس به نوعی پشتیبان کسب و کارهای تجارت الکترونیکی است. آنطور که دیجی کالا اعلام کرده این سرویس توانسته با ایجاد پلتفرم های تکنولوژی محور و سرمایه گذاری روی استارتاپ‌های لجستیک توسعه پیدا کند و به چند روش سرویس ارائه می‌کند:

فلکس :در این سرویس کالاها به وسیله راننده‌های خویش فرما به دست مردم می‌رسد و از ظرفیت های خارج از خود دیجی کالا استفاده می‌شود و افراد می‌توانند از منزل تا محل کار بسته‌ها را برسانند و درآمدزایی کنند.

ارسال فوری: در این حالت کالاها از نیم ساعت تا دو ساعت به دست مشتری میرسد.

پارتنر: هرکس میتواند با یک مرکز توزیع کوچک با دیجی اکسپرس همکاری کند و کارآفرینی کند و مطمئن باشد که چرخ این کسب و کار جدیدش، قرار است که حالا حالاها بچرخد.

دیجی کالا ادعا می‌کند که این شرکت به زودی بزرگترین شرکت تکنولوژی محور در صنعت لجستیک ایران می‌شود. در آمارهایی که در این رویداد اعلام شد تاکید شد که در سال ۹۹ بیش از ده میلیون کالا توسط دیجی اکسپرس تحویل مشتریان داده شده و این سرویس در بیش از ۱۵ شهر از جمله بندرعباس، رشت، کرمان، شیراز، تهران و مشهد فعالیت دارد‌.

پیندو، جایی برای فروش راحت‌تر لوازم دست دوم

سرویس پیندو دیگر سرویسی بود که در این مراسم از آن به طور رسمی رونمایی شد هرچند مدت زمان زیادی از راه اندازی آن می‌گذرد. سرویس پیندو پلتفرمی برای فروش محصولات دست دوم است و ویژگی بارز آن اینست که اطلاعات کالاهای آگهی شده از داخل دیتاهای معتبر و رسمی همان محصولات در دیجی کالا استخراج می‌شود و نظرات کاربران دیجی کالا هم در زیر تک تک آگهی‌ها پیدا است. دیجی کالا تاکید کرده که با پیندو می‌توان محصول دست دوم مشتری را به ۳۰ میلیون مخاطب دیجی‌کالا نمایش داد و فروش آن را سریع‌تر و راحت‌تر کرد.

فروش محصولات بومی، همراهی با کسب و کارهای خرد سراسر ایران

فروش محصولات بومی در دیجی کالا از دیگر سرویس‌هایی بود که در این رویداد درباره آن صحبت شد. آنطور که دیجی کالا می‌گوید آنها با ایجاد زیر ساخت فروش محصولات بومی‌و کمپین های اختصاصی و تسهیلات ویژه برای دریافت کمیسیون از این قبیل فروشندگان، شرایطی را فراهم کردند که این کسب و کارها بدون دغدغه از بازاریابی به بازار تجارت الکترونیکی کشور ورود پیدا کنند.

در این رویداد اعلام شد که در حال حاضر بیش از سه هزار کسب و کار بومی که بیشتر با مدیریت بانوان فعالیت دارند در دیجی کالا فعال هستند و ده‌ها هزار محصول خود را در این فروشگاه اینترنتی می‌فروشند. در این سرویس تک تک این برندهای بومی صفحه‌ای مخصوص به خود را دارند که می‌توانند قصه کسب و کار خود را در آن بنویسند و خودشان را برای مشتریان معرفی کنند.

دیجی کالا مهر، کار خیر انجام دادن هم تخصص می‌خواهد

سرویس دیجی کالا مهر آخرین پلتفرمی بود که در این رویداد از آن به طور رسمی رونمایی شد و جوان‌ترین محصول دیجی کالا به حساب می‌آید. مدیران دیجی کالا معتقد هستند اگر نیازمندی‌ها در زمان وقوع یک بحران مانند آتش سوزی و زلزله و.. درست و به شکل دقیق اطلاع رسانی شود؛ آسیب های مالی و جانی کمتری صورت می‌گیرد. همین مساله به علاوه خلا حاکم در سرویس‌های خیریه آنلاین باعث شد که سرویس دیجی کالا مهر شکل بگیرد.

دیجی کالا در این رویداد اعلام کرد که در واقع آسیب های اجتماعی متعددی که در کشور وجود دارد به دیجی کالا درس مهمی داده و آن هم اینست که کار خیر بجز نیت خوب به نهادهای تخصصی مرتبط نیازمند است و دیجی کالا مهر حاصل این نوع نگاه به مسأله مسئولیت های اجتماعی است.

در دیجی کالا مهر سازمان های مردم نهاد حاضر هستند و نیازهای مالی خود را اعلام می‌کنند و کاربران نیز در صدد فراهم کردن آنها برمی‌آیند و دیجی کالا پلی برای حل و فصل کردن این نیازها می‌شود و خودش نیز در این موارد سهیم می‌شود. موسسات و مردم در سرویس دیجی کالا مهر به چند دسته تقسیم شدند و مواردی چون : سلامت درمان، امور مذهبی، کارآفرینی، خدمت اجتماعی ، محیط زیست و حیوانات و فرهنگ و هنر بخشی از این دسته‌ها به شمار می‌آیند.

آنطور که در رویداد برخط ایران اعلام شد دیجی کالا دیگر از کالبد یک فروشگاه اینترنتی خارج شده و تبدیل به پلتفرمی شده که قصد دارد با توسعه محصولات و گسترش سبد محصولات خود در هر حوزه‌ای که به تجارت الکترونیکی مربوط شود ورود پیدا کند و نقش خود را به درستی در آن ایفا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محمد حیدری عراقی
    محمد حیدری عراقی | ۲۴ آذر ۱۴۰۰

    سالهاست این فروشگاه های مجازی وجود دارند اینک که دیجی کالا بعلت عدم رعایت مشتری مداری اعتبار خود را از دست داده دست به این کار تبلیغاتی زده است.

  • Abbas Sadeghi
    Abbas Sadeghi | ۲۳ آذر ۱۴۰۰

    شما این میلیاردها حقی که تو افیلیت از سایت‌ها خوردی رو برگردون، لازم نکره بانی خیر بشی(!)

  • Amir Parsa
    Amir Parsa | ۲۳ آذر ۱۴۰۰

    دیجی کالا = گرانفروش

مطالب پیشنهادی