ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس
تکنولوژی

مدیرعامل وان پلاس : زودتر از برنامه تعیین شده به هدفگذاری فروش دست یافتیم

«پیت لاو» مدیر عامل وان پلاس همزمان با هشتمین سالگرد تاسیس این شرکت با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، به این موضوع اشاره کرد که برند چینی بسیار زودتر از برنامه خود، به هدف ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

«پیت لاو» مدیر عامل وان پلاس همزمان با هشتمین سالگرد تاسیس این شرکت با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، به این موضوع اشاره کرد که برند چینی بسیار زودتر از برنامه خود، به هدف فروش ۱۰ میلیون دستگاه در سرتاسر جهان دست یافته است.

شرکت چینی اساسا روی گوشی‌های به اصطلاح قاتل پرچمدار و سپس بازار گوشی‌های برتر تمرکز کرده است، اما از چند سال گذشته با توجه به شرایط، شروع به هدف‌گذاری در بازار گوشی‌های میان رده نیز کرده است.

فروش ۱۰ میلیون دستگاه در سال توسط وان پلاس

وان پلاس

در سال جاری، گوشی‌های وان پلاس ۹ و ۹ پرو به عنوان پرچمداران شرکت معرفی شدند و تولیدکننده چینی همچنین دو گوشی ۹R و ۹RT را به بازار عرضه کرد که بازار دستگاه‌های میان رده را پوشش می‌دهند.

با این وجود برخلاف سال‌های گذشته، این شرکت در سال جاری گوشی پرچمدار جدیدی با پسوند T عرضه نخواهد کرد که معمولا در نیمه دوم سال به عنوان نسخه ارتقا یافته یکی از گوشی‌های قبلی آن‌ها که در نیمه اول عرضه شده، به بازار معرفی می‌شود.

وان پلاس هم اکنون در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های سری وان پلاس ۱۰ است که تایید شده از چیپست جدید و قدرتمند کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره خواهد برد. اگر گزارش‌های منتشر شده صحت داشته باشند، این گوشی‌ها از ماه آینده روانه بازار چین خواهند شد و مشتریان سایر مناطق جهان باید تا مارس یا آوریل سال آینده منتظر بمانند. با این حال برای اطمینان بیشتر، باید چندین روز یا هفته دیگر منتظر بمانیم تا جزئیات بیشتری درباره آن‌ها منتشر شود.

وان پلاس در سال ۲۰۲۱ هشتمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد. این شرکت در مدت زمان کوتاهی توانست حضور خود در بازار را اثبات کند و جامعه طرفداران و مشتریان وفاداری برای خود ایجاد کند.

وان پلاس همچنین اوایل امسال با شرکت اوپو ادغام شد و اکنون به عنوان زیرمجموعه آن کار می‌کند. علاوه بر این، شرکت‌ها پایه کد دو سیستم عامل OxygenOS و ColorOS را نیز ادغام کرده‌‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی