ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ماوس
تکنولوژی

XPG از یک ماوس مفهومی با حافظه SSD داخلی برای ذخیره‌سازی بازی‌ها رونمایی می‌کند

XPG، شرکت تولیدکننده لوازم جانبی و سیستم‌های بازی قصد دارد در نمایشگاه CES 2022 از طرح مفهومی ماوس گیمینگ جدیدی با یک حافظه SSD داخلی رونمایی کند که طرفداران بازی‌هایی ویدیویی را هدف قرار داده ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

XPG، شرکت تولیدکننده لوازم جانبی و سیستم‌های بازی قصد دارد در نمایشگاه CES 2022 از طرح مفهومی ماوس گیمینگ جدیدی با یک حافظه SSD داخلی رونمایی کند که طرفداران بازی‌هایی ویدیویی را هدف قرار داده تا بتوانند بازی‌های خود را روی آن ذخیره کنند.

ماوس گیمینگ با حداکثر حافظه SSD یک ترابایت

طرح مفهومی XPG که Vault Gaming Mouse نام دارد، یک ماوس USB-C سیمی است که این شرکت از آن به عنوان «مجموعه‌ای از بازی‌ها در کف دست» یاد می‌کند. طبق توضیحات ارائه شده، نمونه اولیه آن از حداکثر یک ترابایت حافظه SSD پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند داده‌های خود را با سرعت شگفت‌انگیز ۹۸۵ مگابایت بر ثانیه روی آن ذخیره کنند.

همچنین این شرکت اپلیکیشنی تحت عنوان Gaming Launcher معرفی کرده که کاربران با استفاده از آن می‌توانند بازی‌های خود را روی ماوس ذخیره کنند. در توضیحات این اپلیکیشن آمده:

با اپلیکیشن Gaming Launcher می‌توان مجموعه‌ای از بازی‌های خود را به راحتی جابجا کرد و این برنامه سطح بالاتری از یکپارچگی بازی با اکوسیستم نرم‌افزاری XPG را ارائه می‌کند.

ماوس مفهومی XPG Vault یکی از چندین محصولی است که این شرکت می‌خواهد در نمایشگاه CES 2022 در معرض نمایش بگذارد.

ماوس گیمینگ

همانطور که در تصاویر این دستگاه دیده می‌شود، طراحی این ماوس مفهومی کاملا مشابه سایر ماوس‌های معمولی موجود در بازار است. روکش مشکی استاندارد و چرخ اسکرول مانند سایر ماوس‌ها در آن دیده می‌شوند و همچنین برخی نقاط برجسته سبز و آبی روی آن وجود دارند. XPG حتی قصد دارد مدل دیگری از ماوس گیمینگ جدید تحت عنوان آلفا (Alpha) را عرضه کند که دارای طراحی ارگونومیک و سنسور نوری با عملکرد بهتر است.

XPG علاوه بر ماوس گیمینگ، قصد دارد محصولات دیگری را در CES 2022 معرفی کند که انتظار می‌رود زمانی در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شوند. از جمله این محصولات می‌توان به نسل بعدی حافظه SSD PCIe Gen5x 4 و رم DDR5 اشاره کرد. همچنین دو لپ‌تاپ اولترابوک و یک دستگاه گیمینگ در بین محصولات این شرکت برای CES دیده می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی