ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لوگو فراری به مناسبت 75 سالگی
اخبار خودرو

اسب تک خال با ظاهری جدید؛ رونمایی فراری از لوگوی مخصوص 75 سالگی

فراری به مناسبت 75 سالگی برند خود یک لوگو کاملا جدید و مدرن را طراحی کرده است. در سالهای اخیر تحقیقات مختلفی در زمینه شناسایی ارزش برندهای مختلف صورت گرفته است و در این میان ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۳ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

فراری به مناسبت 75 سالگی برند خود یک لوگو کاملا جدید و مدرن را طراحی کرده است.

در سالهای اخیر تحقیقات مختلفی در زمینه شناسایی ارزش برندهای مختلف صورت گرفته است و در این میان نام فراری در همه تحقیقات حضور دارد. در واقع فراری را با برندهایی همچون اپل، فورد و کوکاکولا مقایسه می‌کنند.

ferrari-logo3

انزو فراری موسس این برند در سال 1947 میلادی فراری را بنیان نهاد. پیش از آن نیز او سابقه طولانی در زمینه موتور اسپرت و ساخت خودروهای مسابقه‌ای داشت.

فراری تنها شرکت و تیمی است که از سال اول مسابقات فرمول 1 در سال 1950 میلادی در آن شرکت کرده است.

در ادامه انزو فراری برای تامین مالی تیم‌های مسابقه‌ای خود مجبور شد تا محصولات شهری را با نام فراری به فروش برساند و در نتیجه افسانه فراری 75 ساله شد.

فراری به مناسبت 75 سالگی خود یک ویدیوی جدید را منتشر کرده و در آن به موارد الهام بخش در طراحی لوگوی جدید خود پرداخته است. لوگو جدید در مقر اصلی شرکت در مارانلو ایتالیا نصب شده است.

این لوگو جدید توسط قطعات فلزی همچون پازل به یکدیگر چسبیده‌اند و تمامی قطعات نیز توسط خود فراری تولید شده است.

فراری برنامه های کاملا جدیدی برای سال 2022 میلادی دارد و قصد دارد تا اولین شاسی بلند این شرکت را معرفی و روانه بازار کند. در ادامه نیز مدل سقف تاشو 296 GTB معرفی خواهد شد.

در این میان فراری نسل جدید ابرخودروهای تولید محدود خود را دنبال خواهد کرد و مقدمات اصلی و اساسی جانشین لفراری در سال 2022 پیگیری خواهد شد. در ادامه نیز فراری مشغول به توسعه مدل مخصوص برای مسابقات استقامت و لمانز خواهد شد.

کلاس جدید مسابقات استقامت باعث شده تا بسیاری از خودروسازان به آن علاقه‌مند شوند و فراری نیز پس از سالها قصد دارد تا در بالاترین رده آن به رقابت بپردازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی