ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی شمشیری اندروید و iOS: معرفی و دانلود بهترین بازی های شمشیری
نرم افزار و اپلیکیشن

جنون سرعت، با نقش‌آفرینی شمشیرها؛ بهترین بازی‌های هک اند اسلش موبایل

به خاطر محبوبیت کم بازی‌های پولی موبایل ترکیب «داستان خوب+گیم‌پلی اکشن» تبدیل به معجونی فوق‌العاده کمیاب در تلفن‌های هوشمند شده و سازندگان برای درآمدزایی بیشتر، تقریبا تمام توجه‌ خود را روی همان گیم‌پلی و البته ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

به خاطر محبوبیت کم بازی‌های پولی موبایل ترکیب «داستان خوب+گیم‌پلی اکشن» تبدیل به معجونی فوق‌العاده کمیاب در تلفن‌های هوشمند شده و سازندگان برای درآمدزایی بیشتر، تقریبا تمام توجه‌ خود را روی همان گیم‌پلی و البته بخش ظاهری ساخته‌هایشان می‌گذارند.

وقتی هم که صحبت از اکشن خالص می‌شود و گیم‌پلی بیشترین اهمیت را دارد، هک اند اسلش (Hack and Slash) یکی از بهترین سبک‌هایی است که بازیکن‌ها باید به سراغش بروند. بازی‌های هک اند اسلش تمرکز زیادی روی مبارزات دارند و با باز گذاشتن دست بازیکن، او را آزاد می‌گذارند تا آنگونه که می‌خواهد دشمنانش را از بین ببرد.

بهترین بازی شمشیری اندروید و آیفون

در مطلب پیش‌رو به سراغ بهترین‌های آفلاین همین سبک رفته‌ایم. 15 بازی شمشیری اندروید و آیفون که طرفداران نبردهای سریع و خونین گوشی باید تجربه کنند. اگر شما هم جزو این بازیکن‌ها هستید مقاله «جنون سرعت، با نقش‌آفرینی شمشیرها؛ بهترین بازی‌های هک اند اسلش موبایل» را از دست ندهید.

ICEY


بازی شمشیری
امتیاز در گوگل پلی: 4.7امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

ICEY تعریفی خیلی خلاصه و واضح از هک اند اسلش است؛ نبردهای شلوغ، ده‌ها حرکت ترکیبی مختلف که هر کدام نتیجه‌ای متفاوت در پی دارند و افکت‌های تصویری پرزرق و برق که این شمشیر زدن‌ها را توانسته لذت‌بخش کند. بازی به زیباترین حالت ممکن هرج و مرجی که از نبردهای هک اند اسلش انتظار می‌رود را به‌تصویر کشیده و با وجود اینکه در زمینه کنترل سازنده می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد اما همچنان با یکی از بهترین اکشن‌های گوشی طرف هستیم.

دانلود بازی ICEY

ICEY

ICEY

سازنده: X.D. Network قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1100 / 345.71 مگابایت زبان:

GrimValor


بازی شمشیری
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.9نیاز به اینترنت: خیر

گریم‌ولور (Grimvalor) شلوغی همیشگی بازی‌های هک اند اسلش را ندارد و نسخه تاکتیکی‌تر عناوین این سبک است؛ اینجا زدن پشت سر هم دکمه‌ها نتیجه‌ای جز باخت ندارد و باید با برنامه‌تر شمشیر بزنید، جا خالی بدهید یا از ضربات قدرتمند استفاده کنید. همین استراتژی محور شدن نبردها هم باعث شده تا گریم‌ولور به یکی از بازی‌های سخت موبایل تبدیل بشود.

بنابراین اگر می‌خواهید شمشیر به دست دشمنان را از پیش‌رو بردارید بهتر است دور بازی شمشیری گریم‌ولور را خط بکشید. با این حال اگر به‌دنبال اثری چالش‌برانگیزتر هستید، بازی می‌تواند بهترین گزینه بین آثار لیست باشد. در نسخه اندروید فقط فصل اول رایگان بوده و بقیه فصل‌ها پولی هستند.

دانلود بازی Grimvalor

Grimvalor

Grimvalor

سازنده: Direlight قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 709.2 / 642.95 مگابایت زبان:

Implosion - Never Lose Hope


بازی های شمشیری
امتیاز در گوگل پلی: 3.5امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

بعضی از بازی‌های موبایل هیچوقت قدیمی نمی‌شوند و بازی شمشیری Implosion – Never Lose Hope یکی از آن‌ها است. بازی با گرافیک بالا و اکشن پر ریتم خود، جزو معدود عناوینی بود که توانست گوشی‌ها را یک قدم به پلتفرم‌های خانگی نزدیک کند و هنوز هم این تجربه‌ای که Rayark به‌وجود آورده سرگرم کننده است. مشابه گریم‌ولور، در اینجا نیز تنها چند مرحله اول برای اندروید رایگان بوده و برای تجربه بقیه بازی باید هزینه‌ای بپردازید.

دانلود بازی Implosion – Never Lose Hope

Implosion – Never Lose Hope

Implosion – Never Lose Hope

سازنده: Rayark قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2600 / 1460 مگابایت زبان:

Never Gone


بازی های شمشیری
امتیاز در گوگل پلی: 3.4امتیاز در اپ استور: 4.0نیاز به اینترنت: خیر

NeverGone در جهانی اتفاق می‌افتد که شیاطین، خون‌آشام‌ها و انسان‌ها با یکدیگر نبرد سختی دارند و در نقش یکی از دو شخصیت اصلی باید از دل این جنگ جان سالم به در ببرید. بازی شمشیری NeverGone همان ریتم تند مبارزات هک اند اسلش را به ارث برده اما بازی با اتمسفر گاتیک‌گونه، حضور سه خط داستانی مختلف و داشتن بیش از دویست اسلحه، آیتم و تجهیزات گوناگون یکی از متنوع‌ترین تجربه‌های اکشن را ارائه می‌دهد.

دانلود بازی NeverGone

NeverGone

NeverGone

سازنده: HippieGame قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 725.5 / 626.84 مگابایت زبان:

Shadow of Death


بازی Shadow of Death
امتیاز در گوگل پلی: 4.7امتیاز در اپ استور: 4.9نیاز به اینترنت: خیر

برخلاف تمام بازی‌های بالا، Shadow of Death نبردهای سریعش را این‌بار در پکیجی کم‌حجم‌تر ارائه می‌دهد. اگرچه این کاهش حجم بدون قربانی هم نبوده و بازی از دیدگاه طراحی مرحله اصلا در حد و اندازه بقیه عناوین لیست نیست ولی برای بازیکن‌هایی که به دنبال جنگ‌های سرعتی، قدرت‌های مختلف، انجام حرکت‌های گوناگون و کشتن دشمنان هستند بازی همچنان ویژگی‌های زیادی برای سرگرم‌کردن مخاطبینش دارد.

دانلود بازی Shadow of Death

Shadow of Death

Shadow of Death

سازنده: Zonmob قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 328.5 / 92.02 مگابایت زبان:

Blackmoor 2: Action Platformer


بازی Blackmoor 2: Action Platformer
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

Blackmoor 2 از آن دسته بازی‌های هک اند اسلشی محسوب می‌شود که در آن دوربین از سمت چپ به راست جلو می‌رود. بسیاری از بازی‌های آرکید قدیمی دهه 1990 نیز چنین سبکی دارند و اگر سگا داشته باشید، احتمالا با این دسته از بازی‌ها آشنایی دارید. علاوه بر این، Blackmoor 2 همچنین برخی عناصر پلتفرمر و نقش آفرینی را در خود جای داد است.

بازی شامل یک حالت داستانی، یک حالت چند نفره کوآپ که در آن می‌توانید با همکاری دوستان خود جلو بروید و یک حالت چندنفره PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) می‌شود. حتی در این بازی می‌توانید سیاهچال‌های خود را ایجاد کنید، آن‌ها را به اشتراک بگذارید و از طریق ویرایشگر داخلی بازی در آن‌ها بازی کنید.

داستان بازی نیز ساده است. از بین قهرمان‌های آن باید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید تا پرنسس را نجات دهید و برای این کار باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید. Blackmoor 2 یکی از منحصر به فردترین بازی‌های سبک هک اند اسلش اندروید محسوب می‌شود.

دانلود بازی Blackmoor 2: Action Platformer

Blackmoor 2: Action Platformer

Blackmoor 2: Action Platformer

سازنده: Four Fats Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 475/186 مگابایت زبان:

Brawlhalla


بازی‌ های هک اند اسلش
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.2نیاز به اینترنت: خیر

Brawhalla یک بازی شمشیری در سبک بیت ام آپ (beat’em up) از استودیو شناخته شده یوبیسافت (Ubisoft) است که در بازی‌های این سبک فقط باید با سایر بازیکنان مبارزه کنید و به جلو پیش بروید. بازی بسیار شبیه به Super Smash Bros است و اگر با آن بازی نیز آشنایی ندارید، به طور کلی شامل مسابقاتی می‌شود که در آن چندین بازیکن حضور دارند و باید یکدیگر را از سد راه خارج کنند.

بازی شامل 50 قهرمان مختلف می‌شود، سبک‌های بازی بسیار فراوان و زیاد است و همچنین از مکانیک بسیار خوبی بهره می‌برد. نقشه‌های بازی نیز بسیار زیاد است و حس خسته‌کننده بودن را به هیچ وجه به بازیکنان نخواهد داد. همچنین می‌توانید در حالت‌های مختلفی مانند «یک در مقابل یک» یا «دو در مقابل دو» و همچنین حالت‌های زیاد دیگری بازی را تجربه کنید. علاوه بر این، بازی را به صورت کاملا آنلاین و با دوستان خود می‌توانید تجربه کنید که در این شرایط برای چندین ساعت شما را سرگرم خواهید کرد.

دانلود بازی Brawhalla

Brawlhalla

Brawlhalla

سازنده: Ubisoft Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 907/744 مگابایت زبان:

Dead Cells


بازی شمشیری
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: خیر

Dead Cells یک بازی شمشیری فوق‌العاده است که هر چند از نظر فنی یک بازی روگ لایک محسوب می‌شود اما مکانیک‌های هک اند اسلش را نیز در خود جای داده است. همانطور که شاید بدانید، در بازی‌ها روگ لایک باید تا حد امکان سعی کنید کشته نشوید، زیرا در این صورت باید بازی را از ابتدا آغاز کنید و هیچ گزینه‌ای برای ذخیره کردن بازی وجود ندارد. در واقع هر بار وارد نقشه‌ای خواهید شد و تلاش می‌کنید تا به نقطه پایانی آن برسید.

در بازی Dead Cells نیز نقش یک کیمیاگر شکست خورده را بازی می‌کنید که همیشه به دنبال کشف حقایق و اسرار باستانی است. او این بار در ماموریت جدید خود به جزیره دور افتاده‌ای رفته و باید از درون یک قلعه، به هدف خود برسد. در طول بازی به سلاح‌های مختلف و مکان‌های زیادی برای کاوش دست پیدا خواهید کرد. همچنین همان طور که دوست دارید می‌توانید در محیط بازی حضور داشته باشید.

البته بازی رایگان نیست و حتی کمی گران است، اما کاملا ارزشش را دارد.

دانلود بازی Dead Cells

Dead Cells

Dead Cells

سازنده: Playdigious قیمت: 8.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1200/1700 مگابایت زبان:

Mighty Quest For Epic Loot - Action RPG


بازی‌ هک اند اسلش
امتیاز در گوگل پلی: 4.0امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: بله

The Mighty Quest for Epic Loot یکی از جدیدترین بازی‌های هک اند اسلش این لیست محسوب می‌شود که توسط استودیو شناخته شده یوبیسافت (Ubisoft) ساخته شده است. بازی مانند سایر بازی‌های این سبک محسوب می‌شود، ماجراجویی خود را آغاز می‌کنید و در مسیر رسیدن به هدف خود با افراد بد بسیار زیادی روبرو می‌شوید که باید آن‌ها را شکست دهید.

قهرمان اصلی بازی شوالیه‌ای است که البته لباس‌های عجیب و غریبی به تن دارد و با شمشیر خود افراد زیادی را نابود می‌کند. در هر صورت بازی دارای مکانیک‌های بسیار راضی کننده، دشمنان بسیار زیاد و متنوع برای مبارزه و موارد بسیار زیاد دیگری است. کنترل‌های بازی نیز بسیار ساده هستند و با استفاده از پدهای دو طرف تصویر می‌توانید شخصیت خود را جابجا کنید یا با دیگران مبارزه کنید.

علاوه بر این بازی The Mighty Quest for Epic Loot شامل حالت PvP آنلاین نیز می‌شود تا مبارزات خود را با بازیکنان دیگر انحام دهید.

دانلود بازی The Mighty Quest for Epic Loot

Mighty Quest For Epic Loot - Action RPG

Mighty Quest For Epic Loot - Action RPG

سازنده: Ubisoft Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 390/104 مگابایت زبان:

Bleach: Brave Souls Anime Game


بازی‌ هک اند اسلش
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: بله

طرفداران بلیچ (Bleach) انیمه پرطرفدار و محبوب ژاپنی، مطمئنا این بازی را دوست خواهند داشت، زیرا Bleach: Brave Souls Anime Game از همان داستان و شخصیت‌های آن استفاده کرده است. بازی به طور کلی شامل یک میدان نبرد 3 به 3 می‌شود که در آن می‌توانید با بازیکنانی از سراسر جهان مبارزه کنید و برای تبدیل شدن به بهترین مبارز تلاش کنید.

بازی ارتباط بسیار زیادی به انیمه آن دارد. به عنوان مثال در آن از تمام 13 جوخه داستان انیمه که شامل مواردی مانند Espada، Xcution یا Stern Ritter می‌شود استفاده شده و می‌توانید از بین آن‌ها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین در حین بازی، کلیپ‌های کوتاهی از انیمه اصلی پخش خواهد شد تا بازیکنان بیشتر درباره دنیای بلیچ اطلاع داشته باشند.

دانلود بازی Bleach: Brave Souls Anime Game

Bleach: Brave Souls Anime Game

Bleach: Brave Souls Anime Game

سازنده: KLab قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 522/123 مگابایت زبان:

Blade Bound: Legendary Hack and Slash Action RPG


بازی‌ هک اند اسلش
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بله

در این بازی با نام طولانی خود که Blade Bound: Legendary Hack and Slash Action RPG است شاهد داستان یک قلمرو سقوط کرده و جنگی هستیم که تمام پادشاهی را نابود کرده است. با این وجود شما به عنوان یکی از جنجگوها از جنگ جان سال به در برده‌اید و به عنوان آخرین بازمانده یک نظام سقوط کرده، باید انتقام یاران خود را بگیرید.

در این بازی شمشیری فوق‌العاده جذاب اندروید و آی‌او‌اس باید ارتش خود را آماده کنید و با دشمنان خود به جنگ بزرگی بروید تا در نهایت بتوانید قلمرو و سرزمین خود را دوباره به دست بیاورید. همانطور که در حال تقویت ارتش خود هستید، می‌توانید سلاح‌های جدیدی تولید کنید، استراتژی‌های جدیدی را مدیریت کنید و دنیای بازی که ازورا (Ezura) نام دارد را کاوش کنید. در همین حال می‌توانید به سیاه چال‌ها نیز حمله کنید تا با نابود کردن آن‌ها و موجوداتش، امتیازات بیشتری کسب کنید.

دانلود بازی Blade Bound: Legendary Hack and Slas

Blade Bound: Legendary Hack and Slash Action RPG

Blade Bound: Legendary Hack and Slash Action RPG

سازنده: Artifex Mundi قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3000/946 مگابایت زبان:

Monolisk


بازی‌ هک اند اسلش
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: خیر

بازی شمشیری Monolisk هرچند یک عنوان سبک هک اند اسلش محسوب می‌شود، اما عناصر چندین ژانر مختلف دیگر را نیز در خود جای داده است. از جمله آن‌ها می‌توان به نقش آفرینی اکشن، جمع آوری کارت و همچنین ساخت سیاه چال اشاره کرد. در این بازی از نوعی ابزار داخلی استفاده شده که با وجود آن می‌توانید سیاه چال منحصر به فرد خود را تولید کنید و سپس با دشمنان بجنگید تا جوایزی را به دست بیاورید.

همچنین می‌توانید با اضافه کردن دوستان خود به بازی، از آن‌ها دعوت کنید تا بازی را با هم تجربه کنید و همچنین سیاه‌چال‌های ساخته خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. علاوه بر این در طول ماجراجویی خود، کارت‌هایی را به دست خواهید آورد که برای بهبود گیم پلی بازی ضروری هستند.

از دیگر نکات قابل توجه بازی MONOLIST می‌توان به گرافیک آن اشاره کرد که طراحی بسیار چشم نوازی دارد و رنگ‌بندی تمام قسمت‌های آن به خوبی بازیکنان را محو خود خواهد کرد. انیمیشن‌های مربوط به حرکت شخصیت‌ها نیز بسیار روان و خوب اجرا می‌شوند و به طور کلی بازی از نظر گرافیک و البته صداگذاری تاثیرگذاری بسیار خوبی رو بازیکنان خواهد داشت.

MONOLIST به طور کلی از آن دسته بازی‌ها محسوب می‌شود که هرچند برای طرفداران سبک هک اند اسلش ساخته شده اما علاقه‌مندان به خلاقیت و ساخت و ساز را نیز مجذوب خود می‌کند.

دانلود بازی MONOLIST

MONOLISK

MONOLISK

سازنده: Trickster Arts قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 256/82 مگابایت زبان:

Darkness Rises


بهترین بازی‌های هک اند اسلش
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بله

Darkness Rises یک بازی نقش آفرینی فانتزی با داستانی است که پیرامون سرزمین مرموزی می‌چرخد که توسط شیاطین و نیروهای تاریکی مورد تهاجم قرار گرفته است. به عنوان شخصیت اصلی، در این بازی نیز شما وظیفه دارید تا وارد جهنم ساخته شده شوید و با کشتن شیاطین و باس‌های درون بازی، سرزمین خود را احیا کنید.

مانند بسیاری از بازی‌های سبک نقش آفرینی، شخصیت‌ها و قهرمان‌های زیادی برای انتخاب در دسترس دارید که هر کدام از آن‌ها قابلیت‌ها و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و باید با استفاده از آن‌ها در مقابل شیاطین و دشمنان خود قرار بگیرید.

علاوه بر حالت داستانی اصلی، می‌توانید وارد بخش آنلاین PvP Arena شوید که تجربه بسیار هیجان انگیزی است و به طور واقعی می‌توانید با بازیکنان دیگری رقابت کنید. هرچند این بخش هیچ ارتباطی به داستان اصلی بازی ندارد، اما همچنان در آن می‌توانید امتیازات و چیزهای ارزشمند زیادی به دست بیاورید.

دانلود بازی Darkness Rises

Darkness Rises

Darkness Rises

سازنده: NEXON Company قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 150/103 مگابایت زبان:

Dungeon Hunter 5


بهترین بازی‌های هک اند اسلش
امتیاز در گوگل پلی: 4.1امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بله

بازی‌های سری Dungeon Hunter از شرکت شناخته شده GameLoft از جمله بازی‌های محبوب نقش آفرینی محسوب می‌شوند و Dungeon Hunter 5 جدیدترین عنوان آن است.

یک بار دیگر در این بازی نیز با دنیای فانتزی روبرو هستیم که Kingdom of Valenthia نام دارد و مورد هجوم نیروهای شیطانی قرار گرفته است. همچنین درست مانند سایر بازی‌های این سبک، شما به عنوان شخصیت اصلی باید تلاش کنید تا دنیای بازی را نجات دهید و با استفاده از سلاح‌های مختلف و قدرتمند به نبرد با دشمنان و شیاطین آن بروید. برای انجام این کار می‌توانید شخصیت خود را از بین قهرمان‌های آن انتخاب کنید و پس از شخصی سازی کامل آن می‌توانید زره و سلاح خود را نیز انتخاب کنید. البته هر زمان که نیاز داشته باشید، این ویژگی‌ها را می‌توانید تغییر دهید.

با این وجود، نکته قابل توجهی که می‌توان در Dungeon Hunter 5 به آن اشاره کرد، گرافیک خارق‌العاده و گیم پلی فوق‌العاده اعتیادآور است که تجربه آن را تا حد زیادی ارزشمند می‌کند. همچنین بازی را به صورت آنلاین و با دوستان خود نیز می‌توان تجربه کرد.

دانلود بازی Dungeon Hunter 5

Dungeon Hunter 5: Action RPG

Dungeon Hunter 5: Action RPG

سازنده: Gameloft SE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3300/3000 مگابایت زبان:

AnimA ARPG


بهترین بازی‌های هک اند اسلش
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

Anima یک بازی اکشن نقش آفرینی است که تاکنون جوایز زیادی نیز برنده شده و بیشتر به دلیل تکنیک‌های رزمی خاص و البته گرافیک فوق‌العاده چشمگیرش شناخته می‌شود. نکته مهم دیگری که باعث تمایز آن نسبت به سایر بازی‌های سبک نقش آفرینی می‌شود، تکامل شخصیت آن به همراه گیم پلی بازی است.

در این بازی شمشیری هنگامی که به سطح‌های بالاتری برسید، می‌توانید با باس‌های فوق‌العاده قدرتمندی درگیر شوید که نابود کردن آن‌ها یک چالش بزرگ محسوب می‌شود. نقشه بازی نیز بسیار خوب طراحی شده و شامل مکان‌های مخفی زیادی می‌شود که با جستجو آن‌ها می‌توانید با آیتم‌های جدید و ارزشمندی دست پیدا کنید. در کنار تمام این موارد، بازی داستان مخصوص به خود را نیز دارد که در آن باید با هیولاهای مختلفی مبارزه کنید.

در هر لحظه بازی Anima باید منتظر یک تهدید جدید باشید و همیشه خود را برای مبارزه کردن با دشمنان و موجودات مختلف آماده کنید. بنابراین اگر به بازی‌هایی با مبارزه زیاد علاقه دارید، تجربه آن به شما پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی Anima

AnimA ARPG

AnimA ARPG

سازنده: Redeev قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 971/734 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • aminaj
    aminaj | ۹ خرداد ۱۳۹۸

    darkness rises ko pas

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۹ خرداد ۱۳۹۸

    never lose عالیه

مطالب پیشنهادی