ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مسابقه عکاسی
علمی

برندگان مسابقه عکاسی هوایی Drone Photo Awards 2022 معرفی شدند

مسابقه عکاسی Drone Photo Awards شامل دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله مردم، حیات وحش و طبیعت می‌شود و عکس‌های آن توسط پهپادها یا هلیکوپترها گرفته می‌شوند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

برندگان مسابقه عکاسی شگفت‌انگیز Drone Photo Awards 2022 مشخص شدند که در آن شاهد عکس‌های هوایی چشمگیری هستیم که توسط پهپادها گرفته شده‌اند. برنده کلی مسابقه امسال، یک عکس کاملا قابل‌توجه از نمای نزدیک یک آتشفشان است.

مسابقه Drone Photo Awards پنجمین سال برگزاری خود را تجربه می‌کند و عکس‌های هوایی آن در چند موضوع مختلف مانند شهری، طبیعت، حیات وحش و انتزاعی دسته‌بندی می‌شوند. البته این مسابقه فقط شامل عکس‌های گرفته شده توسط پهپادها نمی‌شود و عکاسان برای گرفتن آن‌ها می‌توانند از هلیکوپتر گرفته تا موشک، بادبادک و چتر نجات هم استفاده کنند.

برنده اصلی مسابقه عکاسی Drone Photo Awards 2022

مسابقه عکاسی

جایزه اصلی عکس سال مسابقه امسال به یک عکاس فرانسوی با نام «آرماند سارلانگو» تعلق گرفته که تصویر خیره‌کننده بالا تحت عنوان Big Bang را از آخرین مرحله فوران آتشفشان Fagradalsfjall در ایسلند گرفته است. این تصویر هنگامی گرفته شده که طوفانی در غرب ایسلند، همراه با باران و بادهای شدید در حال وقوع بوده و به همین دلیل، سارلانگو توضیح می‌دهد که عکاسی هوایی با پهپاد نوعی روش منحصر‌به‌فرد در این شرایط سخت محسوب می‌شود.

دیگر عکس‌های برجسته‌ای که برای این مسابقه عکاسی ارسال شده‌اند، نشان می‌دهند که هنر عکاسی با پهپاد نسبت به روزهای اولیه خود در چند سال گذشته تکامل پیدا کرده و اکنون عکاسان در حال آزمایش خطوط افق مختلفی هستند و از امکانات منحصر‌به‌فردی در این زمینه بهره می‌برند.

مسابقه عکاسی

تصویر بالا توسط عکاسی ایرانی به نام «مهدی محبی پور» با عنوان «همبستگی» (Solidarity) برای این مسابقه ارسال شده؛ عکسی که در آن شاهد دسته‌ای از فلامینگوها هستیم و ظرافت و رنگارنگی پرهای آن‌ها و همچنین انعکاس نور در تصویر خودنمایی می‌کند.

در گالری زیر می‌توانید عکس‌های بیشتری که برای این مسابقه عکاس ارسال شده را مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی