ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

بزرگ‌ترین کشتی تفریحی دنیا، Icon of the Seas معرفی شد

شرکت Royal Caribbean International در سال 2024 کشتی غول‌پیکر Icon of the Seas را با یک پارک آبی روانه دریا می‌کند.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲ آبان ۱۴۰۱ | ۲۳:۵۹

شرکت Royal Caribbean International از طرح کشتی غول‌پیکری به نام Icon of the Seas رونمایی کرده که بزرگ‌ترین کشتی تفریحی دنیاست. این کشتی که چندین طبقه و حتی یک پارک آبی دارد، قرار است تا اواخر سال 2023 مراحل تولید را پشت سر بگذارد و در سال 2024 شروع به کار کند.

بر اساس بیانیه‌ای که در این باره منتشر شده، کشتی Icon of the Seas یک ساحل، یک مرکز استراحت و حتی یک پارک آبی دارد و انواع سرگرمی‌ها را برای مسافران خود فراهم می‌کند. «جیسون لیبرتی»، رئیس و مدیرعامل Royal Caribbean Group می‌گوید آن‌ها با هر کشتی جدید استانداردهای صنعت سفر را بالاتر می‌برند و در عین حال تجربه مسافران خود را ارتقا می‌دهند.

لیبرتی ادامه می‌دهد: «از زمانی که افراد روی کشتی‌های ما قدم می‌گذارند، هر تجربه به‌طور خاص طراحی شده تا بهترین شرایط سفر را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد. ما با Icon of the Seas این تجربه را به سطح جدیدی بردیم و بهترین شکل سفر را برای خانواده‌ها ایجاد کردیم.»

این کشتی دارای بزرگ‌ترین پارک آبی در دریاست و با چشم‌اندازهای بی‌نظیر خود می‌تواند لحظات خوشی را برای مسافران رقم بزند. Icon of the Seas همچنین بیش از 40 رستوران، کافه و مرکز تفریحی دارد و سرگرمی‌های مدرنی را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

کشتی Icon of the Seas پنج منطقه خواهد داشت

«مایکل بی‌لی»، رئیس و مدیرعامل Royal Caribbean International می‌گوید: «Icon of the Seas حاصل بیش از 50 سال ایجاد تجربه‌های خاطره‌انگیز و تعهد بعدی ما به کسانی است که عاشق سفرند.» این شرکت در کشتی خود پنج منطقه را برای مسافران در نظر گرفته که هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند.

برای مثال منطقه Chill Island دارای یک استخر با بخش‌های مختلف است که هر کدام از این بخش‌ها به دریا مشرف‌اند. Hideaway منطقه دیگری است که 40 متر با سطح دریا فاصله دارد و به همراه باشگاه‌های جذاب خود، نمای فوق‌العاده‌ای را برای مسافران به نمایش می‌گذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی