ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

چنگ پنگ ژائو
تکنولوژی

مدیرعامل بایننس: صنعت رمزارزها به قوانین شفاف نیاز دارد

«چنگ‌پنگ ژائو» می‌گوید با توجه به سقوط صرافی FTX، دنیای ارزهای دیجیتال به قوانین جدید، شفاف و پایدار نیازمند است.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

«چنگ‌پنگ ژائو»، مدیرعامل بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی دنیا در اجلاس رهبران گروه G20 خواستار قوانین جدید اما پایدار و شفاف در حوزه ارزهای مجازی شد.

به گزارش رویترز، چنگ‌پنگ ژائو در کنفرانسی در حاشیه رویداد G20 در اندونزی گفت: «ما در صنعت جدیدی قرار داریم و در هفته گذشته دیدیم که اوضاع چقدر می‌تواند در این صنعت دیوانه‌وار باشد. ما به مقرراتی در این زمینه نیاز داریم و باید این کار را به‌درستی و به شکلی پایدار انجام دهیم.»

ژائو باور دارد که صنعت رمز‌ارزها باید به‌صورت یکپارچه به دنبال محافظت از مشتریان و همه افراد حاضر در آن باشد. او معتقد است: «پس فقط پای رگولاتورها در میان نیست. رگولاتورها هم نقش دارند، اما این مسئولیت فقط متوجه آنها نیست.»

این اظهارات در شرایطی بیان می‌شود که صنعت رمز‌ارزها با سقوط صرافی FTX روبه‌رو شده و بسیاری از کاربران سرمایه‌های خود را از دست داده‌اند. ورشکستگی این صرافی خیلی از افراد را نسبت به امنیت دارایی‌ها در این حوزه دچار تردید کرده و ارزشمندی بسیاری از توکن‌ها را زیر سؤال برده است.

مدیرعامل بایننس

بایننس در نابودی FTX ایفای نقش داشت

صرافی FTX چند روز پیش درخواست اعلام ورشکستگی خود را ثبت کرد و به نظر می‌رسد که اخیراً هم هک شده است. بایننس یکی از شرکت‌هایی بود که گفته می‌شود در نابودی FTX ایفای نقش داشته و باعث بدتر‌شدن شرایط برای این شرکت شده است.

ژائو چندی قبل اعلام کرده بود که پذیرش توکن FTT متعلق به FTX را روی بایننس متوقف می‌کند و از سایر صرافی‌ها هم خواسته بود که این کار را انجام دهند. دیروز در مقاله‌ای داستان ظهور و سقوط FTX و بنیان‌گذار آن، «سم بنکمن-فرید» را برای شما تعریف کردیم که می‌توانید از طریق این لینک، مقاله مربوط به آن را بخوانید.

دولت‌های مختلف مدت‌هاست سعی دارند قوانینی را برای حوزه رمزارزها وضع کنند، اما هنوز دستاورد خاصی در این زمینه حاصل نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی