ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت بیت کوین
تکنولوژی

نتایج یک نظرسنجی: ارزش بیت کوین پس از سقوط FTX به پایین‌ترین سطح خود می‌رسد

براساس این نظرسنجی، مصرف‌کنندگان آمریکایی معتقد هستند که قیمت بیت کوین در شش ماه پس از سقوط صرافی FTX، به 11526 دلار خواهد رسید.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان آمریکایی اعتقاد دارند که سقوط خبرساز صرافی FTX که در چند وقت گذشته اخبار بسیار زیادی درباره آن منتشر شده است، قیمت بیت کوین (BTC) را به پایین‌ترین سطح خود در میان بازار نزولی کاهش خواهد داد.

شرکت هوش تجاری Morning Consult این نظرسنجی را از 15 تا 17 نوامبر، یعنی چند روز پس از فروپاشی صرافی FTX انجام داده است. براساس این نظرسنجی، مصرف‌کنندگان آمریکایی معتقدند که قیمت بیت کوین در شش ماه پس از این اتفاق، به 11526 دلار کاهش پیدا خواهد کرد. در هنگام نوشتن این خبر، (طبق داده‌های CoinMarketCap) بیت کوین با قیمت 16829 دلار معامله می‌شود.

پیش بینی پاسخ دهندگان از قیمت بیت کوین در شش ماه آینده

Morning Consult همچنین می‌گوید که پیش‎‌بینی ارائه‌شده از سوی مصرف‌کنندگان آمریکایی در این نظرسنجی، 5600 دلار کمتر از نظرسنجی مشابهی است که در اکتبر سال جاری انجام شده و همچنین بیش از 15500 دلار از نظرسنجی انجام‌شده در ژانویه کمتر است.

با استناد به این نتایج، شرکت Morning Consult توضیح می‌دهد که اخبار ارائه‌شده در چند وقت اخیر درباره سقوط صرافی FTX و تأثیر آن روی دنیای کریپتو، اعتماد مصرف‌کنندگان نسبت به ارزش برجسته‌ترین رمزارز جهان، یعنی بیت کوین را متزلزل کرده است.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین از نظر دارندگان رمزارز

در حالی که تمام بزرگسالان آمریکایی اعتقاد دارند که بیت کوین در ماه‌های آینده به میزان قابل‌توجهی سقوط خواهد کرد، طبق این مطالعه، صاحبان رمزارزها «کمی خوشبین‌تر» هستند. صاحبان کریپتو نیز در این نظرسنجی شرکت کرده و پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت بیت کوین به 17503 دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

احتمال خرید ارز دیجیتال در ماه آینده

طبق گفته Morning Consult، پیش‌بینی ارائه‌شده از سوی صاحبان رمزارز، به‌طور قابل‌توجهی بالاتر از احساس عموم مردم بوده و با ارزش فعلی بیت کوین بیشتر در ارتباط بوده است.

در نتایج این نظرسنجی همچنین اشاره شده است که تنها 38 درصد از مصرف‌کنندگان آمریکایی فکر می‌کنند که دارایی‌های دیجیتال احتمالاً در دهه آینده نیز در دسترس خواهند بود و 74 درصد از دارندگان رمزارزها فکر می‌کنند که صنعت کریپتو احتمالاً در 10 سال آینده زنده خواهد ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی